Promotion & συμπεριφορά καταναλωτή

Κουτσουκέρας, Σωτήριος (2004) Promotion & συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap2_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (308kB)

Abstract

Η εργασία αυτή αποτελεί μια εισαγωγική προσέγγιση στο πολύπλοκο πραγματικά ζήτημα της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης. Η πολυπλοκότητα του ζητήματος αυτού οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι η επικοινωνία και η προβολή ειδικότερα, η οποία άλλωστε είναι ένα από τα λεγόμενα τέσσερα P (price, production, place and promotion), εξαρτάται από μια πληθώρα παραγόντων, που είναι δύσκολο να διακριθούν και που ολοένα εξελίσσονται με το πέρασμα των χρόνων. Έτσι όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο Kotler παρόλο που το μίγμα προβολής (promotion mix) είναι η πρωταρχική επικοινωνιακή δραστηριότητα της εταιρίας, ολόκληρο το μίγμα marketing (marketing mix) πρέπει να συνεισφέρει για αποτελεσματικότερο επικοινωνιακό αντίκτυπο.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Εργαλεία επικοινωνίας(Μάρκετινγκ), Συλλογή αποτελεσμάτων (feedback), Συμπεριφορά καταναλωτή(Μάρκετινγκ)
Subjects: Κ > Καταναλωτές - Προστασία
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 15 Mar 2015 13:53
Last Modified: 01 Apr 2015 11:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/754

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top