Ιωσηφίδης, Αντώνιος and Καρανίκας, Αθανάσιος (2005) Ο ρόλος του τουριστικού μάνατζμεντ στην τουριστική βιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L58_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (28MB) |
Abstract
Στην εργασία αύτη, επιδιώκουμε να προσεγγίσουμε αλλά και να ερμηνεύσουμε “το ρόλο του τουριστικού μάνατζμεντ στην τουριστική βιομηχανία". Η τουριστική βιομηχανία αποτελείται από πόλους κλάδους θέλοντας όμως αν δώσουμε μια συγκεκριμένη εικόνα αναφερθήκαμε κατά κύριο λόγο στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αρχικά αναφερόμαστε στο τουριστικό κλάδο καθώς και στα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα στην ιστορική εξέλιξη και στο τι είναι η ξενοδοχειακή βιομηχανία, στις κατηγορίες των ξενοδοχειακών μονάδων και στις προδιαγραφές, την διάκριση και τα χαρακτηριστικά τους. Εκτενή αναφορά γίνεται στις θεωρίες του μάνατζμεντ καθώς και στην έννοια και στις λειτουργίες του. Με αφετηρία την παραπάνω θέση, επιχειρήσαμε να προσεγγίσουμε τον προγραμματισμό, την οργάνωση και την διαδικασία ελέγχου του Μάνατζμεντ. Θεωρήσαμε σκόπιμο τόσο, να αναφερθούμε και να οριοθετήσουμε σε ξεχωριστό κεφάλαιο που ακολουθεί μερικές βασικές έννοιες όπως το Μάνατζμεντ - Μάνατζερ, τους εργασιακούς ρόλους του Μάνατζερ και τη σπουδαιότητα των διοικητικών ρόλων. Σημαντική αναφορά επίσης γίνεται στην επικοινωνία μέσα στην τουριστική επιχείρησης, κατά την οποία ορίζεται η έννοια της επικοινωνίας και περιγράφεται η διαδικασία της. Αναφορά επίσης γίνεται στις μεθόδους επικοινωνίας καθώς και στα εμπόδια ή φραγμούς για μια αποτελεσματική επικοινωνία. Παρουσιάζονται τρόποι με τους οποίους είναι δυνατό να ξεπεραστούν αυτά τα εμπόδια και τα κανάλια επικοινωνίας στην επιχείρηση. Στο τελευταίο κεφαλαίο της εργασίας εξετάζουμε λεπτομερώς τις λειτουργίες της ηγεσίας και παρακίνησης στην τουριστική επιχείρηση. Συγκεκριμένα σ' αυτό το κεφάλαιο αναφέρουμε τις θεωρίες της υποκίνησης, την ηγεσία της επιχείρησης, το μάνατζμεντ του ανθρώπινου δυναμικού στις τουριστικές επιχειρήσεις όπως και ορισμένες απόψεις ή προσεγγίσεις για τη φιλοξενία καθώς και οδηγίες για την εκπαίδευση του προσωπικού στην τουριστική βιομηχανία. Κλείνοντας την εισαγωγή επιθυμούμε να αναφέρουμε ότι το μάνατζμεντ είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την οργάνωση και την εξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας στην χώρα μας, η οποία λόγο της γεωγραφικής ιδιομορφίας της αποτελεί πόλο έλξης πολλών τουριστών από το εξωτερικό, αλλά και από την ίδια την χώρα μας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ασβεστά Στυλιανή |
Uncontrolled Keywords: | Ξενοδοχειακή βιομηχανία, Τουριστική βιομηχανία, Θεωρίες του μάνατζμεντ, Στάδια αποτελεσματικής οργάνωσης, Λειτουργίες της ηγεσίας |
Subjects: | Μ > Μάνατζμεντ Τ > Τουρισμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 25 Jun 2015 11:53 |
Last Modified: | 25 Jun 2015 11:53 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7519 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |