Ο ρόλος της ενδυνάμωσης του ανθρώπινου δυναμικού στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση της τουριστικής εκπαίδευσης

Κατσιαούνη, Μαρίνα (2008) Ο ρόλος της ενδυνάμωσης του ανθρώπινου δυναμικού στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση της τουριστικής εκπαίδευσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR63_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (344kB)

Abstract

Στην εργασία αυτή ενδιαφερόμαστε για τη δευτεροβάθμια βασική περιοχή αποτελέσματος που προέρχεται από τη επαφή μεταξύ των υπαλλήλων και των πελατών. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι ιδιαιτερότητες του τουρισμού καθώς και ο ανθρώπινος παράγοντας στην επιχείρηση. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η εκπαίδευση του προσωπικού μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο το προσωπικό μιας τουριστικής επιχείρησης διαχειρίζεται τα παράπονα των πελατών χρησιμοποιώντας τις πηγές των παραπόνων και στηριζόμενοι στις αιτίες της κακής ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης ενός ξενοδοχείου μέσης κατηγορίας (σύμφωνα με τη διάκρισή τους ανάλογα με τον αριθμό των εργαζομένων). Πρόκειται για μια ξενοδοχειακή μονάδα που εδρεύει στην πόλη της Λάρισας, με 20 εργαζόμενους και ανήκει στην κατηγορία των 3 αστέρων σύμφωνα με τις παροχές που προσφέρει.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακού Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Εκπαίδευση προσωπικού, Διοίκηση παραπόνων, Τουριστικές επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Τ > Τουριστική εκπαίδευση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 10:00
Last Modified: 24 Jul 2015 07:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7460

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top