Εκστρατείες τουριστικής προβολής: κρίσιμοι παράμετροι για την αποτελεσματική μετάδοση των μηνυμάτων τους

Ξανθόπουλος, Θεοχάρης (2008) Εκστρατείες τουριστικής προβολής: κρίσιμοι παράμετροι για την αποτελεσματική μετάδοση των μηνυμάτων τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR28_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (824kB)

Abstract

Στην πρώτη ενότητα αναπτύσσεται μια θεωρητική πλευρά γύρω από τον τουρισμό ώστε να μπορέσει ο αναγνώστης να καταλάβει ευκολότερα και να «παντρέψει» τα αποτελέσματα της έρευνας με τη θεωρία. Συγκεκριμένα, εισάγει τον αναγνώστη στο αντικείμενο του τουρισμού και κάνω μία μικρή ανασκόπηση. Παρακάτω δίνεται ο ορισμός της τουριστικής οικονομίας, αναφέρεται στον διαχωρισμό της και παρουσιάζεται η σχέση της με άλλες επιστήμες. Η δεύτερη ενότητα αναφέρεται στην διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο ρόλος της διαφήμισης. Στην επόμενη ενότητα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας καθώς και την ιδιότητα των ερωτηθέντων. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της μελέτης και η προσωπική γνώμη του συγγραφεα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Τουριστική οικονομία, Ρόλος της διαφήμισης, Θεματικός τουρισμός, Συμπεριφορά του τουρίστα
Subjects: Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 09:15
Last Modified: 23 Jul 2015 10:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7436

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top