Γκίκα, Σταυρούλα (2007) Η εικόνα των βουλευτικών εκλογών 2004, όπως διαμορφώθηκε μέσα από τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR59_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα ερευνητική εργασία έδωσε έμφαση σε συγκεκριμένα ειδησεογραφικά περιεχόμενα των Μέσων (specific media content) και όχι, όπως συμβαίνει σε άλλες έρευνες, στην εν γένει έκθεση του εκάστοτε Μέσου ή στην εν γένει έκθεση σε επιμέρους είδη (genres) δημοσιογραφικής ύλης. Συχνά, στη μακροσκοπική, κυρίως, έρευνα της θεματολογίας η αιτιώδης συσχέτιση ανάμεσα στις προτεραιότητες των Μέσων και του κοινού αντιπαραβάλλεται με αντικειμενικούς «δείκτες πραγματικότητας» (real world indicators), προκειμένου να ελεγχθεί η επιλεκτική παρουσίαση των θεμάτων από τις εφημερίδες, αφενός, και η εκ μέρους του κοινού προσλαμβανόμενη σημασία των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, αφετέρου.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσαντόπουλος Γιώργος |
Uncontrolled Keywords: | Πολιτικά κόμματα, Ημερήσιος τύπος, Προεκλογική εκστρατεία |
Subjects: | Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 25 Jun 2015 08:20 |
Last Modified: | 22 Sep 2015 12:29 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7416 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |