Οι βασικές παράμετροι της καταναλωτικής συμπεριφοράς του τελικού καταναλωτή και ο βαθμός επίπτωσης των πολιτισμικών στοιχείων στη διαμόρφωση της

Τεστεμπάση, Θεοφανεία Ι. (2009) Οι βασικές παράμετροι της καταναλωτικής συμπεριφοράς του τελικού καταναλωτή και ο βαθμός επίπτωσης των πολιτισμικών στοιχείων στη διαμόρφωση της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT71_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (682kB)

Abstract

O σκοπός της εργασίας είναι να δείξει την σημαντικότητα των παραγόντων καθώς και τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι πολιτισμικοί παράγοντες. Συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο εξηγείται η έννοια της συμπεριφοράς του καταναλωτή, με αναφορά στον τρόπο που διαμορφώνεται η καταναλωτική συμπεριφορά και στην διαδικασία αγοραστικών αποφάσεων. Επίσης αναφέρεται η σημασία της μελέτης της συμπεριφοράς του τελικού καταναλωτή και οι παράγοντες της. Ακόμα εξηγούνται οι τύποι της αγοραστικής συμπεριφοράς και οι τύποι των αγοραστών. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενέστερη αναφορά των παραγόντων της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Συγκεκριμένα αναλύονται οι πολιτισμικοί παράγοντες στο σύνολο τους, ανώ παράλληλα αναλύονται και οι επιπτώσεις τους. Τέλος στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται οι αντιλήψεις και η αγοραστική συμπεριφορά των Ελληνίδων σχετικά με τα προϊόντα ομορφιάς σύμφωνα με την εκστρατεία Ruby του Body shop.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Καταναλωτική συμπεριφορά (Ερωτηματολόγιο), Πολιτισμικοί παράγοντες
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 08:05
Last Modified: 07 Jul 2015 11:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7408

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top