Η παρουσία και η σημασία του ρόλου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην οικονομική δραστηριότητα και στην εξαγωγική προσπάθεια

Τσοκακτσίδου, Μαγδαληνή (2009) Η παρουσία και η σημασία του ρόλου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην οικονομική δραστηριότητα και στην εξαγωγική προσπάθεια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT48_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (741kB)

Abstract

Αυτή η πτυχιακή εργασία είναι μία περαιτέρω έρευνα, σχετικά με την παρουσία και την σημασία του ρόλου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην οικονομική δραστηριότητα και στην εξαγωγική τους προσπάθεια. Η συνεχής έρευνα που διεκπεραιώθηκε και η δομημένη ανάλυση των χαρακτηριστικών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, θα οδηγήσει στο να παρέχει στους αναγνώστες αυτής της πτυχιακής εργασίας με όλη την βασική γνώση και περεταίρω, παρέχοντας πληροφορίες που αφορούν την δραστηριοποίηση και ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και με τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί. Με την ανάλυση των γενικών χαρακτηριστικών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι αναγνώστες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις έννοιες και την σημασία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τον ρόλο που έχουν πάρει στον χώρο της οικονομίας των χωρών. Επιπλέον, θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν περισσότερες πτυχές των πλεονεκτημάτων που τις περιβάλλουν, καθώς και αδυναμίες και μειονεκτήματα, τα οποία συντελούν στον περιορισμό της ανάπτυξής τους. Για τις απαιτήσεις αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι αναγκαία η σύγκριση των Ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με αυτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αυτών που βρίσκονται σε διεθνές επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο, αυτό που μπορεί να παρατηρηθεί, είναι οι διαφορές σχετικά με την παραγωγικότητα, την παραγωγή και την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, καθώς και την ανταγωνιστικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Επίσης γίνεται εκτενής αναφορά στις ΜΜΕ της χώρας μας στην προσπάθειά τους να εξάγουν τα προϊόντα τους. Εδώ η προετοιμασία ενός μελετημένου σχεδίου Μάρκετινγκ είναι επιβεβλημένη. Επιπλέον, αναλύεται η πορεία τα προβλήματα και ο ρόλος του κράτους, καταλήγοντας έτσι στο ερώτημα τι πρέπει τελικά να κάνουν οι επιχειρήσεις της χώρας μας μια και τα πιο πρόσφατα στοιχεία των Ελληνικών εξαγωγών είναι πτωτικά οδηγώντας τον κλάδο αυτό της οικονομίας στην αβεβαιότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Εξαγωγικές επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Μάρκετινγκ εξαγωγών
Subjects: Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 07:22
Last Modified: 06 Jul 2015 10:57
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7379

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top