Σαάτζογλου, Θένια (2005) Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στους Ολυμπιακούς Αγώνες: η περίπτωση του Σίδνεϋ και της Αθήνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR42_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η ανάλυση της συγκεκριμένης εργασίας γίνεται τόσο σε επικοινωνιακό επίπεδο (οι επικοινωνιακές εκστρατείες των διαφόρων οργανισμών) όσο και σε τεχνικό (η μορφή των μέσων που χρησιμοποιούν για να επιτύχουν τους επικοινωνιακούς στόχους τους) των έργων των κύριων εκφραστών στον τομέα των δημοσίων σχέσεων. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν συγκριτικοί πίνακες, ως εργαλεία για τη πληρέστερη κατανόηση της επικοινωνιακής στρατηγικής και πολιτικής στις δύο τελευταίες Ολυμπιάδες του Σίδνευ και της Αθήνας. Από τη μελέτη των πινάκων συμπερένεται η συμβολή των διαφόρων οργανωτικών επιτροπών στο έργο του Σίδνεϋ και την εξέλιξη των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στην περίπτωση αυτή καθώς και την επιτυχία της ιστοσελίδας του οργανισμού ¨Αθήνα 2004¨ και τον συνολικό χαρακτηρισμό των δημοσιευμάτων του διεθνή τύπου ανά χρονικό διάστημα στην περίπτωση της Αθήνας. Τέλος αφού αναπτυχθεί και σχολιαστεί πλήρως η έρευνα με την βοήθεια των εργαλείων που προαναφέρθηκαν στη συνέχεια παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα μέσω της σύγκρισης των δύο Ολυμπιάδων τα οποία θα μας δώσουν μια σφαιρική και βαθύτερη εικόνα για τον ρόλο και τη χρησιμότητα των δημοσίων σχέσεων στις περιπτώσεις που εξετάστηκαν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παναγιώτου Νικόλαος |
Additional Information: | χωρίς εξώφυλλο |
Uncontrolled Keywords: | Ολυμπιακοί Αγώνες, Επικοινωνιακή εκστρατεία, |
Subjects: | Δ > Δημόσιες επιχειρήσεις |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 25 Jun 2015 06:17 |
Last Modified: | 17 Jul 2015 10:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7346 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |