Γαρνελή, Βαρβάρα (2005) Εταιρική φήμη: προσδιοριστικοί παράγοντες και παραδείγματα φημισμένων εταιρειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR16_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (634kB) |
Abstract
Στο πρώτο κεφάλαιο θα μελετηθούν οι αιτίες που ανέδειξαν την εταιρική φήμη σε ένα τόσο σημαντικό άυλο κεφάλαιο για τις επιχειρήσεις. Θα δούμε πώς η παγκοσμιοποίηση, η εξέλιξη των τεχνολογιών, η δράση των ΜΚΟ και οι κρίσεις που έχουν ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια στην αγορά δημιούργησαν τις συνθήκες ώστε να δημιουργηθεί αυτή η σημαντική έννοια και να γίνει απαραίτητη στην επιχειρηματική αρένα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μελετηθεί διεξοδικά η έννοια της εταιρικής φήμης όπως την ορίζουν επιστήμονες και μελετητές από διάφορους κλάδους. Θα ενημερωθούμε για το πώς η εταιρική φήμη συνδέεται με άλλες σημαντικές έννοιες των επιχειρήσεων και πώς αλληλοεπηρεάζονται. Επιπλέον, στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν και διαμορφώνουν την εταιρική φήμη καθώς και πώς οι εταιρείες πρέπει να λειτουργούν για σχηματίσουν καλή φήμη. Επίσης, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να μετρήσουν και να συγκρίνουν την εταιρική τους φήμη. Στο τρίτο κεφάλαιο επιλέχθηκαν να παρουσιαστούν οι δραστηριότητες τριών φημισμένων εταιρειών, της ΔΕΛΤΑ, του ΓΕΡΜΑΝΟΥ και της Coca-cola, οι οποίες παρέχοντας ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα στους καταναλωτές, οικονομική ασφάλεια και υπεύθυνη πληροφόρηση στους επενδυτές, ένα περιβάλλον με άριστες συνθήκες στους εργαζομένους και επιδεικνύοντας κοινωνική υπευθυνότητα δημιούργησαν όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να διαμορφώσουν πολύ καλή φήμη. Με την συγκεκριμένη μελέτη θα κατανοηθεί το πώς ορίζεται η εταιρική φήμη, ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν, ποιοι είναι οι λόγοι που έχει γίνει απαραίτητο εργαλείο στο δυναμικό των επιχειρήσεων. Ο αναγνώστης θα έχει την δυνατότητα να προσεγγίσει σφαιρικά την εταιρική φήμη ώστε στο μέλλον να μπορεί να αναγνωρίζει στο εξωτερικό του περιβάλλον τα στοιχεία της και να μπορεί να τα εκτιμήσει.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννάς Πρόδρομος |
Uncontrolled Keywords: | Κοινωνική υπευθυνότητα, Εταιρική ταυτότητα, Εταιρίες ΔΕΛΤΑ, ΓΕΡΜΑΝΟΣ Coca-cola, Απαιτήσεις της αγοράς, Διαχείριση της φήμης |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικότητα Ε > Εταιρική κουλτούρα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Jun 2015 16:16 |
Last Modified: | 16 Jul 2015 08:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7302 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |