Στυλιανίδης, Δημήτριος (2010) Η διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό τομέα και η επίπτωση της στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT97_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (542kB) |
Abstract
Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι η περιγραφή μιας , τουριστικής κρίσης τα προβλήματα που δημιουργούνται μέσω των πηγών των κρίσεων και η αντιμετώπιση αυτών και κατά πόσο επηρεάζεται η ανταγωνιστικότητα. Ο στόχος είναι η αξιοποίηση των πληροφοριών σε μια απλούστερη μορφή κειμένου που θα είναι δομημένη με όλα τα στοιχεία που έχει μια επερχόμενη κρίση. Τα κεφάλαια χωρίζονται σε τέσσερα στο πρώτο αναλύεται η διάρθρωση των τουριστικών κρίσεων αλλά και ο ρόλος του διαχειριστή της κρίσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η εκτενέστερη ανάλυση στις τέσσερις κύριες πηγές των κρίσεων και οι επιπτώσεις αυτών αλλά και των ΜΜΕ, καθώς και η ανάλυση δυο παραδειγμάτων. Στο τρίτο κεφάλαιο υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης αλλά και η ενδυνάμωση του τουρισμού μέσω της διαφήμισης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραγιάννης Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Τουρισμός, Ανταγωνιστικότητα, Τουριστική κρίση , Μέτρα αντιμετώπισης τουριστικής κρίσης, Ενίσχυση του ανταγωνισμού, Πηγές κρίσεων |
Subjects: | Τ > Τουρισμός |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Jun 2015 16:00 |
Last Modified: | 01 Jul 2015 10:47 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7292 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |