Η διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό τομέα και η επίπτωση της στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου

Στυλιανίδης, Δημήτριος (2010) Η διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό τομέα και η επίπτωση της στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT97_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (542kB)

Abstract

Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι η περιγραφή μιας , τουριστικής κρίσης τα προβλήματα που δημιουργούνται μέσω των πηγών των κρίσεων και η αντιμετώπιση αυτών και κατά πόσο επηρεάζεται η ανταγωνιστικότητα. Ο στόχος είναι η αξιοποίηση των πληροφοριών σε μια απλούστερη μορφή κειμένου που θα είναι δομημένη με όλα τα στοιχεία που έχει μια επερχόμενη κρίση. Τα κεφάλαια χωρίζονται σε τέσσερα στο πρώτο αναλύεται η διάρθρωση των τουριστικών κρίσεων αλλά και ο ρόλος του διαχειριστή της κρίσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η εκτενέστερη ανάλυση στις τέσσερις κύριες πηγές των κρίσεων και οι επιπτώσεις αυτών αλλά και των ΜΜΕ, καθώς και η ανάλυση δυο παραδειγμάτων. Στο τρίτο κεφάλαιο υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης αλλά και η ενδυνάμωση του τουρισμού μέσω της διαφήμισης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Ανταγωνιστικότητα, Τουριστική κρίση , Μέτρα αντιμετώπισης τουριστικής κρίσης, Ενίσχυση του ανταγωνισμού, Πηγές κρίσεων
Subjects: Τ > Τουρισμός
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 16:00
Last Modified: 01 Jul 2015 10:47
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7292

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top