Οργάνωση και διοίκηση διεθνών κλαδικών εκθέσεων: το παράδειγμα της HELEXPO

Βαρυπάτη, Ελένη Κ. (2010) Οργάνωση και διοίκηση διεθνών κλαδικών εκθέσεων: το παράδειγμα της HELEXPO. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT44_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (557kB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία, αναλύουμε γενικότερα, την οργάνωση και διοίκηση Διεθνών Κλαδικών Εκθέσεων, παραθέτοντας ειδικότερα ως παράδειγμα, τον τρόπο λειτουργίας του μεγαλύτερου ελληνικού εκθεσιακού φορέα, της HELEXPO Α.Ε.. Στο πρώτο κεφάλαιο, παρουσιάζουμε το γενικότερο νόημα της οργάνωσης και λειτουργίας των εκθέσεων ως μέρος του Marketing Mix. Πιο συγκεκριμένα, προσδιορίζουμε τα είδη των εκθέσεων όπως επίσης και τους πελάτες μιας έκθεσης. Αναφέρουμε τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει κάποιος να συμμετέχει σε μία έκθεση αλλά και τους λόγους αποτυχίας ή μειωμένης επισκεψιμότητας. Τέλος, παραθέτουμε τους οργανισμούς που υπάρχουν με σκοπό την πιστοποίηση της καλής και ορθής λειτουργίας των εκθέσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο, εμβαθύνουμε περισσότερο στις εργασίες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της οργάνωσης και διοίκησης Διεθνών Κλαδικών Εκθέσεων, όπως η έρευνα του κλάδου, ο επιχειρησιακός σχεδιασμός και ο προσδιορισμός του χρονοδιαγράμματος ενεργειών μιας έκθεσης. Αναφέρουμε, τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται τα τμήματα του εκθεσιακού φορέα από το στάδιο της προετοιμασίας έως και το στάδιο της αξιολόγησης μετά το πέρας της έκθεσης. Τέλος, παρουσιάζουμε καινοτόμες υπηρεσίες όπως αυτές του Mobile Ticketing, του Bluetooth, του Expopartenariat, του Afterexpomarket και του WinWinClub, που υπάρχουν και εφαρμόζονται σήμερα στις διεθνείς κλαδικές εκθέσεις με σκοπό την ικανοποίηση εκθετών και επισκεπτών αλλά και την αύξηση της πιστότητας των πελατών της εταιρίας. Στο τρίτο κεφάλαιο, κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή στα θεμέλια της εταιρίας HELEXPO Α.Ε.. Αναλύουμε τις λειτουργίες των τμημάτων που την απαρτίζουν και την επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ τους. Τέλος, παρουσιάζουμε την είσοδο της οικονομικής κρίσης στον τομέα των εκθέσεων και τις ενέργειες που γίνονται από την μεριά της εταιρίας, να μπορέσει να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά της και να αποτρέψει την μείωση του αριθμού τόσο των εκθετών, όσο και των επισκεπτών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Διεθνείς εκθέσεις, Εμπορικές εκθέσεις, HELEXPO (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Δ > Διεθνείς εκθέσεις
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 12:53
Last Modified: 30 Jun 2015 07:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7235

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top