Επικοινωνία, μάρκετινγκ για τη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό

Πετροπούλου, Ρουμπίνη (2006) Επικοινωνία, μάρκετινγκ για τη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR51_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (8MB)

Abstract

Η διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό στοχεύει στο να επεξηγήσει τις θεωρίες και τις ενέργειες που μπορούν να ληφθούν για την αντιμετώπιση τέτοιων δυσάρεστων γεγονότων. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να επιτευχθεί η αποτελεσματική αντιμετώπιση των κρίσεων σε επίπεδο τουριστικής επιχείρησης/ οργανισμού, με έμφαση στην επικοινωνία και με περισσότερο «κριτικό» πνεύμα. Πιο συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν οι πιθανές κρίσεις που μπορούν να πλήξουν μα τουριστική επιχείρηση, οι προληπτικές ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιηθούν για την ελάττωση της περίπτωσης εμφάνισης κρίσεων και την μείωση των αρνητικών συνεπειών τους αφότου αυτές παρουσιαστούν, οι στρατηγικές που πρέπει να ακολουθηθούν τόσο για τη σωστή διαχείρισή τους όσο και για την αποτελεσματική επικοινωνιακή αντιμετώπισή τους από την επιχείρηση, καθώς και την αποκατάσταση της εικόνας της τουριστικής επιχείρησης, με τις κατάλληλες ενέργειες, στα ενδιαφερόμενα κοινά-στόχους της μετά το τέλος της κρίσης. Τόσο το θεωρητικό μέρος όσο και το πρακτικό, με το παράδειγμα των ξενοδοχείων Novotel-Sofitel, δίνουν απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα και δείχνουν το δρόμο για μια αποτελεσματική αντιμετώπιση των κρίσεων σε επιχειρηματικό και επικοινωνιακό επίπεδο. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η προετοιμασία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση και την επικοινωνιακή διαχείριση των κρίσεων αποτελεί εγγύηση της συνέχειας της πορείας μιας τουριστικής επιχείρησης ύστερα από την εμφάνιση οποιασδήποτε αρνητικής κατάστασης. Αποτελεί δε μια εξαιρετική ευκαιρία έμπρακτης απόδειξης της θετικής και αξιόπιστης εικόνας κάθε τουριστικής επιχείρησης, η οποία χτίζεται καθημερινά με πολύ εργασία και σοβαρή επικοινωνιακή πολιτική.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακού Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Διοικητική κρίσεων, Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων, Τουριστικές επιχειρήσεις,
Subjects: Δ > Διαχείριση κινδύνου
Ε > Επικοινωνία
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 10:12
Last Modified: 18 Nov 2015 17:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7162

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top