Συγκριτική μελέτη της εμπορικής με την κοινωνική χορηγία: τρόποι εφαρμογής αμφότερων στη σύγχρονη Ελλάδα

Γεροντή, Μαρίνα (2006) Συγκριτική μελέτη της εμπορικής με την κοινωνική χορηγία: τρόποι εφαρμογής αμφότερων στη σύγχρονη Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR42_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (559kB)

Abstract

Σκοπός αυτής της μελέτης είναι ο διαχωρισμός της «κοινωνικής» και «εμπορικής» χορηγίας καθώς και η αποτύπωση της κρατούσας θέσης του θεσμού της χορηγίας στην Ελλάδα, με άλλα λόγια η μορφή με την οποία εφαρμόζεται η χορηγία στην χώρα μας. Στο πρώτο κεφάλαιο θα επιχειρηθεί ανάλυση και διαχωρισμός των όρων «εμπορική» και «κοινωνική» χορηγία, στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτυχθεί η διαδικασία που απαιτείται για να εφαρμοστεί μια χορηγία, στο τρίτο κεφάλαιο θα αναφερθούν οι τρόποι με τους οποίους εφαρμόζεται σήμερα η χορηγία στην Ελλάδα, πράγμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 στην Αθήνα έφεραν αλλαγές στο πεδίο εφαρμογής της χορηγίας, στο τέταρτο κεφάλαιο θα γίνει προσπάθεια περιγραφής της μορφής που θα πρέπει να έχει η χορηγία στο μέλλον και στο τελευταίο κεφάλαιο θα αναπτυχθούν τα συμπεράσματα αυτής της μελέτης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φιλιππόπουλος Ανδρέας
Uncontrolled Keywords: Xορηγία στην Ελλάδα, Μορφές επιχειρηματικής και εμπορικής χορηγίας, Επικοινωνιακά μέσα στις επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 10:07
Last Modified: 01 Jul 2015 08:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7159

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top