Μνήμη & πολιτικό marketing. Ο ρόλος του παρελθόντος στους προεκλογικούς λόγους των πολιτικών ηγετών σε τρεις προεκλογικές αναμετρήσεις 1964, 1981, 2000

Νινιού, Δήμητρα (2003) Μνήμη & πολιτικό marketing. Ο ρόλος του παρελθόντος στους προεκλογικούς λόγους των πολιτικών ηγετών σε τρεις προεκλογικές αναμετρήσεις 1964, 1981, 2000. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR8_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (859kB)

Abstract

Σκοπός αυτής της εργασίας είναι μέσα από την παράθεση και ανάλυση των κεντρικών προεκλογικών λόγων των ετών 1964, 1981 και 2000 να αποδοθεί ο ρόλος του πολιτικού λόγου και η πολιτική κατάσταση που επικρατούσε και αυτή που επικρατεί τώρα στο ψηφοφορικό σύνολο της Ελλάδας. Οι πολιτικοί λόγοι που παραθέτονται αποτελούν την κεντρική ομιλία του εκάστοτε κόμματος, και αυτό γιατί η κεντρική ομιλία αποτελεί την τελική και συγκεντρωτική Κάνοντας ποιοτική ανάλυση των εν λόγω ομιλιών και εντοπίζοντας λέξεις κλειδιά όπως “αριστερά”, “δεξιά”, “φασισμός”, “κομμουνισμός”, “δικτατορία” οδηγούμαστε σε μια σειρά συμπερασμάτων για το πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας μας και την πολιτική ωρίμανση των πολιτικών μας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλβανός Ραϋμόνδος
Uncontrolled Keywords: Πολιτικό marketing, Πολιτικά κόμματα, Προεκλογικές αναμετρήσεις, Ψυχολογία των ψηφοφόρων
Subjects: Η > Ηγεσία
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πολιτική
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 06:26
Last Modified: 24 Jun 2015 06:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7102

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top