Τύποι και μορφές προβολής για επιχειρήσεις παραγωγής βιομηχανικών προϊόντων (B2B)

Γεωργίου, Ειρήνη (2011) Τύποι και μορφές προβολής για επιχειρήσεις παραγωγής βιομηχανικών προϊόντων (B2B). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT74_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσης μελέτης ήταν η διερεύνηση των μορφών προβολής των επιχειρήσεων που παράγουν βιομηχανικά προϊόντα. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα, συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Τον πληθυσμό της έρευνας αποτέλεσαν 100 εργαζόμενοι σε βιομηχανικές επιχειρήσεις. Τα βασικά συμπεράσματα της παρούσας μελέτης είναι ότι οι επιχειρήσεις καλύπτουν τις προσδοκίες των πελατών τους, έχουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, έχουν πελάτες με εμπιστοσύνη και πίστη στην εταιρεία και έχουν τακτική επικοινωνία με τους πελάτες τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Προβολή επιχειρήσεων, Διαφήμιση επιχειρήσεων, Βιομηχανικό μάρκετινγκ, Βιομηχανική αγορά, Στρατηγική μάρκετινγκ
Subjects: Β > Βιομηχανική ανάπτυξη
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Jun 2015 16:43
Last Modified: 03 Jul 2015 10:34
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7091

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top