Διαμαντή, Βασιλική - Παρασκευή (2007) Η επικοινωνιακή πολιτική και στρατηγική της Greenpeace κατά των μεταλλαγμένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR10_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η εργασία αυτή έχει ως στόχους να δώσει στον αναγνώστη τη δυνατότητα να καταλάβει τι είναι τα μεταλλαγμένα, γιατί δημιουργήθηκαν και γιατί η Greenpeace αντιτίθεται στην απελευθέρωσή τους στο περιβάλλον μέσω του έργου της και των ενεργειών της. Η μέθοδος η οποία ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική ανάλυση, η οποία στηρίχθηκε στη συλλογή εντύπων και ηλεκτρονικών πληροφοριών. Τέλος, τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης εργασίας είναι ότι το έργο της Greenpeace έχει αποφέρει και συνεχίζει να αποφέρει καρπούς τόσο σε παγκόσμιο όσο και ελληνικό επίπεδο. Ενδεικτικά, κάποια από τα θετικά αποτελέσματα είναι η δημιουργία του Ελληνικού Δικτύου Καταναλωτών, η έκδοση του Οδηγού των Καταναλωτών, η νέα Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια Νομοθεσία για την ιχνηλασιμότητα και τη σήμανση και η σθεναρή αντίδραση των καταναλωτών να αγοράσουν τέτοια προϊόντα ακόμα και αν είναι φθηνότερα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αποστολίδου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Μη, κυβερνητική οργάνωση Greenpeace, Μεταλλαγμένα τρόφιμα, Επικοινωνιακή στρατηγική |
Subjects: | Ε > Επικοινωνία Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 23 Jun 2015 15:03 |
Last Modified: | 23 Jun 2015 15:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7054 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |