Πρόγραμμα Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του προϊόντος "μαρμάρου"

Γερούκαλης, Γιώργος and Πουλιόπουλος, Παύλος (2002) Πρόγραμμα Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του προϊόντος "μαρμάρου". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L47_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (19MB)

Abstract

Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τον κλάδο του μαρμάρου. Ο κλάδος του μαρμάρου αποτελεί ένα δυναμικό εξαγωγικό κλάδο της εθνικής μας οικονομίας. Το μάρμαρο συνδέεται με την πολιτιστική μας κληρονομιά, όμως σήμερα η πρωτογενής παραγωγή του και η επεξεργασία του αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Η χάραξη και σταδιακή υλοποίηση επιθετικής αναπτυξιακής και περιβαλλοντικής πολιτικής για τον κλάδο του μαρμάρου θα πρέπει να αποτελέσει ένα από τους άμεσους στόχους του υπουργείου Ανάπτυξης. Η εξορυκτική (λατομική) και η μεταποιητική (επεξεργασία) αποτελούν τις δύο μεγάλες κατηγορίες δραστηριοτήτων για την παραγωγή προϊόντων μαρμάρου. Οι μονάδες επεξεργασίας διακρίνονται σε εργοστάσια μαρμάρου (σχιστήρια) που χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη όγκους μαρμάρου από τα λατομεία και παράγουν ημικατεργασμένες πλάκες και τελικά προϊόντα μαρμάρου και τις μικρότερες μονάδες (μαρμαρογλυφεία), που χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη ημικατεργασμένες πλάκες μαρμάρου από τα σχιστήρια για να παράγουν επίσης τελικά προϊόντα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τολιόπουλος Ευθύμιος
Uncontrolled Keywords: Μάρμαρο (Μελέτη περίπτωσης), Στόχευση της αγοράς, Μάρμαρο στη Βόρεια Ελλάδα
Subjects: Μ > Μάρμαρο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 13:52
Last Modified: 23 Jun 2015 13:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7028

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top