Τσαπουρνά, Μαρία (2006) Δικτυακό, αναπαραγωγικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L46_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (14MB) |
Abstract
Διανύουμε μια περίοδο που το Ίντερνετ γνωρίζει μεγάλη άνθηση. Πολλές επιχειρήσεις αρχίζουν και κάνουν τα πρώτα δειλά τους βήματα παρουσιάζοντας τις προτάσεις τους για το Ηλεκτρονικό εμπόριο. Βλέπουμε επίσης ένα όχι και τόσο καινούριο επιχειρησιακό μοντέλο, αλλά σχετικά άγνωστο, να εμφανίζεται πιο δυναμικά τα τελευταία χρόνια και να κατακτάει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Δεν είναι άλλο από το δικτυακό μάρκετινγκ ένα επιχειρησιακό μοντέλο το οποίο προβλέπεται ότι θα είναι το μέλλον στις συναλλαγές μια και εμφανίζει καλύτερα πλεονεκτήματα από τα άλλα επιχειρησιακά μοντέλα. Μένει μόνο να δούμε κατά πόσο η αγορά και οι άνθρωποι είναι έτοιμοι για αυτό. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε 8 κεφάλαια: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ιστορική ανάδρομη του Ίντερνετ στη ζωή μας και κάνω μια μικρή αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις βασικές αρχές του. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στο Μάρκετινγκ. Αναφέρω για το συμβατικό σχέδιο μάρκετινγκ στην αρχή για να δώσω μια ιδέα πως συντάσσεται. Έπειτα αναλύω το σχέδιο Μάρκετινγκ στο Δίκτυο καθώς και τους βασικούς του τομείς. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για την έρευνα αγοράς στο Διαδίκτυο. Γίνεται αναφορά για τα στοιχεία που μπορούμε να συλλέξουμε κάνοντας μια έρευνα αγοράς, τα υπέρ και τα κατά της, τους τρόπους έρευνας, δίνονται οδηγίες για το πως μπορείτε να διεξάγετε έρευνα On-line και τέλος για τις υπάρχουσες πηγές πληροφόρησης. Στο τέταρτο κεφάλαιο μπαίνω στο κυρίως θέμα της εργασίας που είναι το Δικτυακό Μάρκετινγκ. Γίνεται αναφορά στο τι είναι δικτυακό μάρκετινγκ, στα πλεονεκτήματα του, στα μειονεκτήματα του και τα οφέλη του. Στο πέμπτο κεφάλαιο προχωράω ακόμα πιο βαθιά στο δικτυακό μάρκετινγκ και μιλάω για το τι χρειάζεται για να χτίσεις την επιχείρηση, για το πλάνο επιχειρηματικής δραστηριότητας καθώς και για τον σύντομο δρόμο για την επιτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ. Στο έκτο κεφάλαιο αναφέρομαι στο πρακτικό μέρος της εργασίας το οποίο στηρίζεται στην πολυεθνική εταιρία του δικτυακού μάρκετινγκ που είναι η Herbalife. Στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρομαι στις απόψεις που κυκλοφορούν για το δικτυακό μάρκετινγκ καθώς και στα συμπεράσματα που μπορούμε να βγάλουμε για αυτό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καλογερίδης Νικόλαος |
Additional Information: | Χωρίς εξώφυλλο |
Uncontrolled Keywords: | Έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο, Επιτυχημένο δικτυακό μάρκετινκ, Herballife (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Jun 2015 12:22 |
Last Modified: | 13 Sep 2016 11:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7011 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |