The online promotional game in professional football

Μπηίνας, Γεώργιος (2015) The online promotional game in professional football. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM4_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως φαινόμενα της σύγχρονης εποχής είναι ή χρήση του διαδικτύου. Με διάφορους τρόπους και για διάφορους λόγους ο αθλητισμός προκαλεί στο Internet έντονο ενδιαφέρον. Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής ήταν η δημιουργία ενός έγκυρου και αξιόπιστου οργάνου αξιολόγησης των μεταβλητών μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων που εμφανίζονται σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων. Οι ιστοσελίδες των κοινωνικών μέσων, όπως το Twitter και το Facebook έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αλληλεπιδρούν και παρέχουν μια κεντρική τοποθεσία για διαδικτυακή κοινωνική σύμπραξη. Με δεδομένο τα υψηλά επίπεδα χρηστών, οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αντιπροσωπεύουν, ένα μοναδικό εργαλείο επικοινωνίας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες για τη διάδοση αφιλτράριστων μηνυμάτων σε μαζικό κοινό και σε συγκεκριμένους στόχους αγοράς. Παγκόσμιες εταιρείες με πολύ δυνατά brand names, έχουν αναγνωρίσει την αξία των κοινωνικών μέσων σαν ένα εργαλείο επικοινωνίας , αλλά και ένα εργαλείο μάρκετινγκ και τα έχουν αναγάγει ως έναν καθοριστικό παράγοντα στις αντίστοιχες στρατηγικές μάρκετινγκ και brand names. Επιμέρους στόχος είναι ή ανάλυση του περιεχομένου των ευρωπαϊκών επαγγελματικών ομάδων ποδοσφαίρου και ποια ή αλληλεπίδραση τους μέσω των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook. Κατά την έρευνα των ιστοσελίδων & των κοινωνικών μέσων δικτύωσης παρατηρήσαμε ότι παρουσιάζονται στατιστικά σημαντικές διαφορές στα ποσοστά εμφάνισης κάποιων μεταβλητών μεταξύ των σελίδων των επαγγελματικών ομάδων ποδοσφαίρου ανά χρονική περίοδο οι οποίες εμφανίζονται περιεκτικότερες σε μεταβλητές μάρκετινγκ. Τα συμπεράσματα από την συγκεκριμένη έρευνα μπορούν να καθοδηγήσουν ενέργειες σχετικά με την διαδικτυακή προώθηση του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Social media, Milan FC (Μελέτη περίπτωσης), Ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο, Ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στο Facebook, Αθλητικές ιστοσελίδες
Subjects: Α > Αθλητισμός
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 10:54
Last Modified: 07 Oct 2015 08:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6983

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top