Πέρος, Βαρθολομαίος (2008) Τραπεζικό μάρκετινγκ παράδειγμα στην Εμπορική Τράπεζα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap50_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (278kB) |
Abstract
Η εργασία αρχικά, αναφέρεται στην ιστορία της τράπεζας και αναλύεται ο σχεδιασμός του μάρκετινγκ στην συγκεκριμένη τράπεζα. Επίσης, εξετάζονται οι τρόποι επικοινωνίας με τους πελάτες, ο προσδιορισμός των αναγκών τους, η προσφορά των υπηρεσιών της τράπεζας προς αυτούς και τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Τραπεζικό μάρκετινγκ,Σύστημα αξιολόγησης απόδοσης, Επιχειρηματικά σχέδια, Εμπορική τράπεζα, Οικονομική προοπτική, Τραπεζικά προϊόντα |
Subjects: | Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Mar 2015 12:34 |
Last Modified: | 15 Jun 2016 06:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/689 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |