Τζουμπάνη, Παναγιώτα (2012) Προώθηση ελληνικών επιχειρήσεων μέσω των social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT46_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (545kB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παρατεθεί και να αναλυθεί η προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω Social Networks. Προκειμένου λοιπόν να διεξαχθεί ορθή και ως προς το θέμα αντιπροσωπευτική ανάλυση, η παρούσα εργασία διαχωρίζεται σε τρία (3) σχετικά κεφάλαια. Στο μεν πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται η ερμηνεία του όρου Social Networks,ποια είναι τα πιο σημαντικά Social Networks που χρησιμοποιεί ο κόσμος τα τελευταία χρόνια και η ιστορική εξέλιξη αυτών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η εισβολή των Social Networks στη λειτουργία των Ελληνικών Επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους σ αυτές. Και, τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η προώθηση των Ελληνικών Επιχειρήσεων μέσω της λειτουργίας των Social Networks.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Ελληνικές επιχειρήσεις, Facebook, Twitter, My space, Linkedln, Προώθηση προϊόντων |
Subjects: | Ε > Ελληνικές επιχειρήσεις Κ > Κοινωνικά δίκτυα Π > Προϊόντα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 16:27 |
Last Modified: | 01 Jul 2015 10:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6885 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |