Προώθηση ελληνικών επιχειρήσεων μέσω των social networks

Τζουμπάνη, Παναγιώτα (2012) Προώθηση ελληνικών επιχειρήσεων μέσω των social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT46_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (545kB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παρατεθεί και να αναλυθεί η προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω Social Networks. Προκειμένου λοιπόν να διεξαχθεί ορθή και ως προς το θέμα αντιπροσωπευτική ανάλυση, η παρούσα εργασία διαχωρίζεται σε τρία (3) σχετικά κεφάλαια. Στο μεν πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται η ερμηνεία του όρου Social Networks,ποια είναι τα πιο σημαντικά Social Networks που χρησιμοποιεί ο κόσμος τα τελευταία χρόνια και η ιστορική εξέλιξη αυτών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η εισβολή των Social Networks στη λειτουργία των Ελληνικών Επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους σ αυτές. Και, τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η προώθηση των Ελληνικών Επιχειρήσεων μέσω της λειτουργίας των Social Networks.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Ελληνικές επιχειρήσεις, Facebook, Twitter, My space, Linkedln, Προώθηση προϊόντων
Subjects: Ε > Ελληνικές επιχειρήσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προϊόντα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Jun 2015 16:27
Last Modified: 01 Jul 2015 10:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6885

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top