Παφτινού, Ελευθερία and Πόποβιτς, Σοφία (2009) Μια συγκριτική μελέτη της προβολής των υποψηφίων στα έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα και διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR31_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (896kB) |
Abstract
Στην εργασία μας επισημαίνεται ο σημαντικός ρόλος κατά την διάρκεια της προεκλογικής διαδικασίας που έχει το πολιτικό μάρκετινγκ και γενικότερα ο ρόλος των ΜΜΕ στην πολιτική επικοινωνία. Αναλύεται η πολιτική διαφήμιση συναρτήσει της πολιτικής επικοινωνίας, αποσαφηνίζεται εννοιολογικά την πολιτική επικοινωνία, αλλά και τον ρόλο των ΜΜΕ στη διαμόρφωση της αντίληψης των πολιτικών κομμάτων. Παρουσιάζεται ο ρόλος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στις εκλογές και συγκεκριμένα αναλύεται ο ρόλος του τύπου, του ραδιοφώνου, της τηλεόρασης και του διαδικτύου. Στο τέλος της έρευνας μας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της σύγκρισης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας. Διαπιστώνεται ότι τα πολιτικά πρόσωπα δίνουν πολύ μεγάλο αγώνα, στον οποίο καθοριστικό ρόλο έχουν τα Μ.Μ.Ε. και παρόλο που οι υποψήφιοι χρησιμοποίησαν σχεδόν τα ίδια μέσα, ο τρόπος με τον οποίο τα χρησιμοποίησαν ενδεχομένως να συνέβαλε στο τελικό αποτέλεσμα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μυλωνά Ιφιγένεια |
Uncontrolled Keywords: | Υποψήφιοι στις εκλογές, Χρήσεις του διαδικτύου, Πολιτική επικοινωνία, Προβολή των υποψήφιων στα μέσα(Μελέτη περίπτωσης), Τοπικός τύπος |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 16:05 |
Last Modified: | 22 Jun 2015 16:05 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6876 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |