Καινοτομία και ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά μπύρας

Τσιλιγγίρης, Γεώργιος (2014) Καινοτομία και ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά μπύρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT42_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η παρουσίαση των καινοτομιών και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην ελληνική αγορά μπύρας. Πιο συγκεκριμένα, προβαίνουμε στο να παρουσιάσουμε τα κύρια συστατικά της καινοτομίας των επιχειρήσεων και των χαρακτηριστικών του ανταγωνισμού. Επιπροσθέτως, η μελέτη αποσκοπεί στην παρουσίαση καινοτόμων κατηγοριών μπύρας που έχουν παραχθεί στην Ελλάδα από εγχώριες Ζυθοποιίες. Προκειμένου να επιτευχθεί η συγκεκριμένη μελέτη πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της διαδικτυακής, κυρίως, βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από τα site των εταιρειών που παράγουν μπύρα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Ζυθοποιία, Βιομηχανία μπύρας, Ελληνική ζυθοποιία
Subjects: Μ > Μπύρα, Βιομηχανία της - Ελλάδα - Έρευνα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Jun 2015 10:25
Last Modified: 29 Jun 2015 07:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6777

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top