Δημόπουλος, Χρήστος (2014) Διερεύνηση της τιμολογιακής πολιτικής της Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT30_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (955kB) |
Abstract
Η κινητή τηλεφωνία αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι στην καθημερινότητα του ανθρώπου ως μέσο επικοινωνίας, συναλλαγών, διαχείρισης υπηρεσιών και ενημέρωσης. Περιλαμβάνεται στα πάγια έξοδα των καταναλωτών, κατακτώντας με αυτό τον τρόπο μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Οι τιμές των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στο πέρασμα των χρόνων έγιναν πιο προσιτές λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και του ανταγωνισμού. ‘Άλλωστε οι φθηνές υπηρεσίες με ταυτόχρονη διασφάλιση της φερεγγυότητας, είναι το κίνητρο για τους καταναλωτές και η δύναμη του marketing για τις εταιρείες. Η τιμολογιακή πολιτική είναι μια ουσιαστική διαδικασία για κάθε είδους επιχείρηση, εξαρτώμενη από εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες. Η διαδικασία δηλαδή του καθορισμού τις τιμής εξαρτάται από τη ζήτηση, ανταγωνιστικότητα αλλά και τους φόρους των εκάστοτε κρατικών φορέων. Στην παρακάτω εργασία γίνεται μια εκτεταμένη ανάλυση της τιμολογιακής στρατηγικής και των τιμολογιακών μεθόδων, σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, τη VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ, με αναλυτική αναφορά στους τομείς των προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και παρουσίαση των οικονομικών της στοιχείων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσούνης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Τιμολογιακή πολιτική, Κινητή τηλεφωνία |
Subjects: | Ε > Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 09:46 |
Last Modified: | 26 Jun 2015 10:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6767 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |