Πολιτιστικές και οικονομικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στον τομέα της αισθητικής

Κώνστας, Σωτήρης (2012) Πολιτιστικές και οικονομικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στον τομέα της αισθητικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D51_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (10MB)

Abstract

Η αισθητική γίνεται ένα ολοένα και πιο σημαντικό κριτήριο σύμφωνα με το οποίο οι καταναλωτές αξιολογούν και διακρίνουν τα προϊόντα μεταξύ του και βάσει στην οποία στηρίζουν τις αποφάσεις τους. Αναγνωρίζοντας αυτήν την αυξανόμενη τάση, αρκετοί ερευνητικές καταναλωτών πραγματοποίησαν έρευνες ως προς τη συμπεριφορά των καταναλωτών σήμερα. Ξεχωριστή έρευνα για το ρόλο της αισθητικής σήμερα δεν υπάρχει. Ακόμα και η έννοια η αισθητικής γίνεται αντιληπτή από τους ερευνητές με διαφορετικό τρόπο. Για κάποιους σημαίνει ομορφιά, πρόκληση ενδιαφέροντος, καλλιτεχνική έλξη, ευχάριστο στις αισθήσεις, ή κάποιος συνδυασμός των άνω. Γενικά μπορούμε να πούμε ότι το μάρκετινγκ αισθητικής έχει τέσσερις στόχους: - Να παρέχει βασικές αναλύσεις για την αισθητική και το σχεδίασμά ταυτότητας - Να παρέχει ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη διαχείριση της αισθητικής - Να βοηθά στην εξοικείωση των μάνατζερ με την στρατηγική σκέψη περί αισθητικής - Να βελτιώνει την επικοινωνία μεταξύ των μάνατζερ και των σχεδιαστών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Αισθητική, Συμπεριφορά του καταναλωτή
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jun 2015 09:32
Last Modified: 22 Jun 2015 09:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6762

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top