Ανάπτυξη και χρήση των social media από ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας

Ζουμπαρίδης, Γεώργιος (2013) Ανάπτυξη και χρήση των social media από ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT6_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας ορίζεται το νέο τοπίο επικοινωνίας και μάρκετινγκ μέσα από τις χρήσεις των κοινωνικών μέσων στον τομέα της γαλακτοβιομηχανίας και μελετάται η αποδοτικότητά τους. Καθώς τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα είναι από τις πλέον απαραίτητες ομάδες τροφών, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά του κλάδου και πιο συγκεκριμένα το προφίλ των ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών, τα είδη των γαλακτοκομικών προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα όπως επίσης και η προώθηση των προϊόντων αυτών τόσο στην Ε.Ε όσο και στην Μεσογειακή αγορά. Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζονται οι κατηγορίες των κοινωνικών μέσων οι οποίες υφίστανται αυτή τη στιγμή στον διαδικτυακό χώρο και αναλύονται οι ευκαιρίες που μπορούν να δημιουργηθούν από την χρήση τους καθώς και οι στόχοι που δύναται να επιτευχθούν από την εκάστοτε γαλακτοβιομηχανία. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την αλληλεπίδραση των εταιριών με τα κοινωνικά μέσα και τα σημαντικά οφέλη του social media marketing όπως η κατεύθυνση της επιχείρησης σε αγορά με πολύ μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό χωρίς να υπάρχει κάποιος γεωγραφικός περιορισμός ενώ η πληροφορία μεταδίδεται εύκολα και ταχύτατα βελτιώνοντας την επικοινωνία μεταξύ της επιχείρησης και των καταναλωτών και επιτρέπει τη δημιουργία ισχυρού brand name. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι εφαρμογής και η αποδοτικότητα των social media και γίνεται προσπάθεια για την επιλογή του καλύτερου κοινωνικού μέσου κατά τη σύγκριση των διαφόρων κοινωνικών δικτύων και προβάλλονται τα αποτελέσματά τους. Για να γίνει όμως τελική επιλογή ενός συγκεκριμένου μέσου απαιτείται πολύς χρόνος και μεθοδική έρευνα από την εμπλεκόμενη εταιρία. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο εξάγονται κάποια χρήσιμα συμπεράσματα από τη μελέτη της παρούσης διπλωματικής εργασίας. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι το γεγονός ότι όσες επιχειρήσεις αδρανούν στον τομέα του social media marketing δεν θα έχουν να αναμενόμενα επικερδή αποτελέσματα στην τόσο ανταγωνιστική σημερινή κατάσταση της αγοράς. Ο στόχος της παρούσης μελέτης είναι η επιλογή του καταλληλότερου κοινωνικού μέσου ώστε οι ελληνικές εταιρίες που θα τα χρησιμοποιήσουν να διαμορφώσουν αναλόγως το επόμενο επενδυτικό και επιχειρηματικό τους βήμα τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη διεθνή αγορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Additional Information: Χωρίς εξώφυλλο
Uncontrolled Keywords: Social media, Γαλακτοβιομηχανία
Subjects: Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Jun 2015 17:48
Last Modified: 29 Jun 2015 10:51
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6683

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top