Δόβρη, Ελένη (2010) Η αναπαράσταση του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR56_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (413kB) |
Abstract
Στην εργασία αυτή, υποστηρίχτηκε το θεωρητικό της πλαίσιο σύμφωνα με το οποίο η διαφήμιση δημιουργεί ανάγκες στα πλαίσια ενός καταναλωτικού σχηματισμού, καλλιεργώντας μια αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στο μήνυμα και στον παραλήπτη. Στο θεωρητικό πλαίσιο αναλύθηκε η διαφήμιση μέσα από τα ΜΜΕ, οι μορφές της, οι στόχοι της, τα είδη της, τα χαρακτηριστικά της, οι επιδράσεις και η αποτελεσματικότητά της. Μετά παρουσιάστηκε, ο ρόλος που παίζουν τα παιδιά στη διαφήμιση, η χρήση τους και οι επιδράσεις και οι αρνητικές επιπτώσεις που έχει η διαφήμιση σ’ αυτά. Ο ρόλος της διαφήμισης στα παιδιά είναι ιδιαίτερα σημαντικός και μάλιστα της τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία προβάλλει έναν κόσμο ιδιαίτερα εντυπωσιακό στα μάτια του παιδιού, το οποίο γοητεύεται από τις διαφημίσεις ταυτιζόμενο με τους ήρωες του. Η επιλογή του παιδιού στη διαφήμιση σχετίζεται με την αύξηση της αγοράς ενός προϊόντος. Παιδί-Διαφήμιση-Επίδραση-Τηλεόραση-Αγορά/Μάρκετινγκ είναι 5 λέξεις, που αποτυπώνουν το στόχο που επιχειρήθηκε να πραγματοποιηθεί μέσα από την εργασία. Τα κύρια συμπεράσματα αυτής της εργασίας είναι τα εξής: Μια διαφήμιση φτιάχνεται και εκμεταλλεύεται την παιδική αθωότητα για θέματα Μάρκετινγκ,
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μυλωνά Ιφιγένεια |
Uncontrolled Keywords: | Διαφημίσεις στην τηλεόραση, Παιδιά ως καταναλωτές |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 21 Jun 2015 09:48 |
Last Modified: | 21 Jun 2015 09:48 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6660 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |