Η αλληλεπίδραση χορηγίας και διαφήμισης στη επικοινωνιακή πρακτική. Η περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρείας Vodafone

Γιουσέφ, Αλέξανδρος (2010) Η αλληλεπίδραση χορηγίας και διαφήμισης στη επικοινωνιακή πρακτική. Η περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρείας Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR5_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (308kB)

Abstract

Στόχος της εργασίας είναι να παρουσιαστεί η αλληλεπίδραση της χορηγίας με τη διαφήμιση στην σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική μέσα από μια αναλυτική, περιγραφική μέθοδο χρησιμοποιώντας παράλληλα το συγκριτικό συλλογισμό για τις δύο έννοιες και τη μέθοδο case study που επιδιώκει, μέσα από το παράδειγμα της εταιρείας Vodafone, να προβάλει τη χρήση της χορηγίας και της διαφήμισης στην επιχειρηματική πρακτική. Τα τελευταία χρόνια η χορηγία και η διαφήμιση καθιερώνονται ως βασικά συστατικά της επικοινωνιακής πολιτικής των σύγχρονων επιχειρήσεων Η επιρροή της διαφήμισης είναι αναμφισβήτητα αισθητή, τόσο σε οικονομικά και επιχειρηματικά πλαίσια, όσο και σε ολόκληρο το φάσμα του κοινωνικού γίγνεσθαι. Με την παρουσία της και την καθιέρωση της, επηρέασε την αλλαγή του τρόπου ζωής και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην τεχνολογική και πολιτική ζωή των κρατών. Τα τελευταία χρόνια η χορηγία καθιερώνεται όλο και περισσότερο ως βασικό συστατικό της επικοινωνιακής πολιτικής των επιχειρήσεων. Οι πολύπτυχες καινοτομικές δυνατότητες της εξατομικευμένης εφαρμογής της και η στρατηγική εναρμόνιση και ένταξη των διαφόρων μορφών της στην εταιρική επικοινωνία συντελούν στην αυξανόμενη καθιέρωση της ως λειτουργικού και ιδιαίτερα αποτελεσματικού εργαλείου προώθησης και επίλυσης επιχειρηματικών επικοινωνιακών προβλημάτων. Γι αυτό σήμερα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναδεικνύονται χορηγοί στους τομείς του αθλητισμού, του πολιτισμού, της οικολογίας και των ανθρώπινων και κοινωνικών αξίων γενικότερα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φιλιππόπουλος Ανδρέας
Uncontrolled Keywords: Εταιρική επικοινωνία, Μάρκετινγκ, Εταιρία Vodafone(Μελέτη περίπτωσης), Χορηγία, Επικοινωνιακή στρατηγική
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Jun 2015 08:43
Last Modified: 21 Jun 2015 08:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6642

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top