Βλαχοπούλου, Ελένη and Σάββα, Μόνικα-Μαρία (2004) Crisis management: ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης κρίσεων: case study - "Union Carbide, Bhopal, Ινδία". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR24_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην εργασία παρουσιάζεται ο τρόπος διαχείρισης της κρίσης στην πόλη Bhopal της Ινδίας Τα ηθικά ζητήματα προκύπτουν από την έλλειψη προτύπων ασφάλειας και διαδικασιών συντήρησης στο Bhopal σε σύγκριση με τις εγκαταστάσεις στο ίδρυμα της West Virginia. Ο αυξανόμενος κίνδυνος που τέθηκε από την καθιέρωση της μονάδας παραγωγής mic στις εγκαταστάσεις και την ταυτόχρονη καθιέρωση των αποικιών -τρωγλών γύρω από τις εγκαταστάσεις δεν αναγνωρίστηκε ποτέ από είτε από τη UCIL είτε από την Ινδική Κυβέρνηση. Άλλες ανησυχίες περιλαμβάνουν την έλλειψη κοινοτικών διαδικασιών απάντησης πληροφοριών και έκτακτης ανάγκης για να εξετάσουν τις πιθανές μεγάλης κλίμακας καταστροφές. Οι θέσεις των κυβερνήσεων της Ινδίας και των ΗΠΑ και η αντίδραση της ένωσης καρβιδίου αξιολογούνται επίσης στα ηθικά εδάφη. Δυο κρίσεις δεν μπορεί να είναι ίδιες, μπορούν όμως να μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά και μερικά μοντέλα φαίνεται να επαναλαμβάνονται. Τραγωδίες θα συμβαίνουν και εταιρείες θα αναμιγνύονται σε αυτές. Σχεδόν σε κάθε περίπτωση επιτυχούς απάντησης σε μια κρίση, οι δραστηριότητες διαχείρισης και απάντησης που αποτελούνται από την υγιή λειτουργούσα εκτέλεση που συνδέεται με την ανώτερη επικοινωνία υπερισχύουν. Η λειτουργική απάντηση είναι ουσιαστική. Είναι αυτό που σώζει τις ζωές, την ιδιοκτησία και άλλα προτερήματα. Η δυνατότητα να επικοινωνήσει είναι όχι λιγότερο από σημαντική. Είναι αυτό που σώζει την επιχείρηση. Η δημόσια αντίληψη για την αντίδραση της επιχείρησής σας σε μια κρίση είναι τόσο σημαντική όσο η λειτουργούσα απάντησή. Τα μαθήματα που μαθαίνονται στις κρίσεις που κυμαίνονται από το δυστύχημα στο Bhopal επικυρώνουν την ανάγκη για ένα δυναμικό διοικητικό πρόγραμμα κρίσης. Η εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της μέσης διαχείρισης επιπέδων πρέπει να καθιερωθούν. Αυτή η εργασία μπορεί να θεωρηθεί ως μια μικρή συνεισφορά στο να κατανοήσουμε τους τρόπους με τους οποίους οι υπεύθυνοι της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων μπορούν να συμβάλλουν θετικά έτσι ώστε ο αρνητικός αντίκτυπος σε μια εταιρεία και στην κοινωνία μπορούν να μειωθούν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Διοικητική κρίσεων(Μελέτη περίπτωσης), Ατύχημα στην πόλη Bhopal(Ινδία), Βιομηχανικά ατυχήματα |
Subjects: | Δ > Διαχείριση κινδύνου Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 19 Jun 2015 09:35 |
Last Modified: | 19 Jun 2015 09:36 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6420 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |