Το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας Ένωση Πεζών

Σηφάκης, Δημήτριος (2006) Το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας Ένωση Πεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap56_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (371kB)

Abstract

Οι σύγχρονες καπιταλιστικές οικονομίες χαρακτηρίζονται σήμερα από υψηλό ρυθμό πληθωρισμού, οικονομική στασιμότητα και έλλειψη ενέργειας. Επίσης, σύγχρονα προβλήματα θεωρούνται η μόλυνση του περιβάλλοντος και η υπερκαταναλωτική κοινωνία. Η λύση στα παγκόσμια αυτά προβλήματα επιχειρείται να δοθεί με τη βοήθεια του μάρκετινγκ, που λειτουργεί σαν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή. Με το μάρκετινγκ προσαρμόζεται η προσφορά των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις των αγοραστών που μεταβάλλονται με την πάροδο του χρόνου. Μπορούμε να πούμε δηλαδή ότι από μακροοικονομική άποψη το μάρκετινγκ λειτουργεί σαν διορθωτικός μηχανισμός σε κάθε οικονομία. Ένας από τους λόγους που μας οδηγούν στη μελέτη του μάρκετινγκ είναι γιατί σαν καταναλωτές πληρώνουμε καθημερινά για τις υπηρεσίες και τις δραστηριότητες του μάρκετινγκ. Έχει υπολογιστεί ότι το 50% περίπου της τιμής πώλησης των προϊόντων οφείλεται στο κόστος του μάρκετινγκ. Δηλαδή για κάθε δραχμή που πληρώνει ο καταναλωτής, η μισή αναλογεί σε κόστος για τις δραστηριότητες του μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Ανάλυση ανταγωνισμού (SWOT ανάλυση), Επιχειρησιακή στρατηγική, Προϊόντα Κρήτης
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Ο > Οίνος και οινοποιία
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 Mar 2015 08:15
Last Modified: 30 Mar 2015 12:20
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/642

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top