Η δεοντολογία στην εφαρμοσμένη επικοινωνία: μία μελέτη περίπτωσης δημοσιογράφων και υπευθύνων δημοσίων σχέσεων

Δεμουζέ, Παναγιώτα (2005) Η δεοντολογία στην εφαρμοσμένη επικοινωνία: μία μελέτη περίπτωσης δημοσιογράφων και υπευθύνων δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR62_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη της δεοντολογίας σε δύο κλάδους της εφαρμοσμένης επικοινωνίας: τις Δημόσιες Σχέσεις και τη Δημοσιογραφία. Η δεοντολογία είναι ένα από τα κυριότερα ζητήματα που αφορά κάθε επαγγελματία και αποτελεί την κοινά αποδεκτή θεωρία της ηθικής στον επαγγελματικό χώρο, σε σύγκριση με τις άλλες δύο θεωρίες (τελεολογία και Αριστοτελική Χρυσή Τομή). Η ηθική άλλωστε κατέχει εξέχοντα ρόλο όχι μόνο στην επαγγελματική αλλά σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής ενός ατόμου. Γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η ιστορική αναδρομή στην έννοια και τη μορφή που είχε η ηθική από την εποχή του Αριστοτέλη έως και τις ημέρες μας. Επίσης θα γίνει και μια σύντομη αναφορά στην αξία της ηθικής στον επαγγελματικό τομέα. Στη συνέχεια θα μελετηθούν οι λόγοι για τους οποίους κρίνεται απαραίτητη η ύπαρξη θεσμοθετημένης δεοντολογίας, μέσω ενός Κώδικα Επαγγελματικής Συμπεριφοράς, στους δύο κλάδους που εξετάζονται, τις Δημόσιες Σχέσεις και τη Δημοσιογραφία. Το κυριότερο όμως, μέρος της μελέτης αυτής επικεντρώνεται στην έρευνα που έγινε σε μέλη των δύο αυτών επαγγελματικών κλάδων, όπου θα μελετηθούν τα αποτελέσματά της με τη συμβολή ελληνόφωνης και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, άρθρων από εφημερίδες και επιστημονικά περιοδικά, ηλεκτρονικές διευθύνσεις εφημερίδων και άλλες χρήσιμες πηγές. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να ανακαλύφθεί εάν οι υπεύθυνοι Δημοσίων Σχέσεων και οι δημοσιογράφοι θεωρούν απαραίτητη την ύπαρξη ενός Κώδικα Δεοντολογίας για το επάγγελμά τους καθώς και να αποδοθεί ένας τελικό ορισμό για το τι σημαίνει Επαγγελματική Δεοντολογία για τους δύο επαγγελματίες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Θεοδοσιάδου Σοφία
Uncontrolled Keywords: Ηθική στα επαγγέλματα της επικοινωνίας, Δεοντολογία στις δημόσιες σχέσεις και στη δημοσιογραφία
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Δημοσιογραφία
Η > Ηθική
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 Jun 2015 08:41
Last Modified: 28 Mar 2017 10:48
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6396

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top