Μαραμή, Μαρία and Κουρουνιώτης, Κωνσταντίνος (2006) Δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες: η καμπάνια του Ινστιτούτου Μεταφορών για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR4_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην εργασία αναλύεται η διαδικασία της μαζικής επικοινωνίας, μέσα από μια εκτενή αναφορά στους παράγοντες που πρέπει να λάβει υπ’ όψιν ο σχεδιαστής μιας δημόσιας εκστρατεία. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της έρευνας, αλλά και τα εμπόδια που συνάντησαν οι εισηγητές καταγράφονται στο παρόν κεφάλαιο. Παρουσίαση εκστρατείας «Όχι απόψε, οδηγώ».Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζεται η επικοινωνιακή εκστρατεία που υλοποίησε το Ινστιτούτο Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.) κατά τα έτη 2001-2002, για την ενημέρωση του κοινού αναφορικά με το πρόβλημα της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας των μελετητών, τα οποία περιγράφουν την κατάσταση στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια σχετικά με το πρόβλημα. Ακολουθεί αξιολόγηση της εκστρατείας του Ι.ΜΕΤ. ενώ επισημαίνονται και κάποιες προτάσεις που θεωρούν οι εισηγητές ότι θα μπορούσαν λειτουργήσουν αποτελεσματικά στην επίτευξη των στόχων της συγκεκριμένης εκστρατείας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παναγιώτου Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Ινστιτούτο μεταφορών (Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης), Επικοινωνιακή πολιτική, Χαρακτηριστικά των δημοσίων εκστρατειών, Ατυχήματα |
Subjects: | Τ > Τροχαία ατυχήματα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 18 Jun 2015 15:47 |
Last Modified: | 18 Nov 2015 16:36 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6310 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |