Περιπτώσεις καταστρατήγησης των καταναλωτικών δικαιωμάτων του πολίτη από τις πρακτικές των απευθείας πωλήσεων : case study

Βλάμη, Παναγιώτα (2007) Περιπτώσεις καταστρατήγησης των καταναλωτικών δικαιωμάτων του πολίτη από τις πρακτικές των απευθείας πωλήσεων : case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR5_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται παραδείγματα διαφημίσεων που διαφοροποιούνται από την νόμιμη φόρμα που επιβάλλει η κείμενη νομοθεσία και οι κανόνες προστασίας των δικαιωμάτων του καταναλωτή στην χώρα μας. Η θέσπιση και η τήρηση κανόνων δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς στην επικοινωνία είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα που απασχολεί τους επαγγελματίες του κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι αυτονόητο ότι είναι στο συμφέρον όλων των πλευρών στο εμπορικό τρίγωνο ο καταναλωτής να εμπιστεύεται τα μηνύματα που απευθύνονται σε αυτόν και να θεωρεί ότι είναι θεμιτά και δεν παραπλανούν. Ως εκ τούτου, ο κλάδος έχει προχωρήσει εδώ και πολύ καιρό σε κινήσεις αυτοδέσμευσής του σε θέματα δεοντολογίας. Παρά το γεγονός ότι τα συστήματα αυτοδέσμευσης παγκοσμίως διαφέρουν μεταξύ τους, η βασική αρχή παραμένει πάντοτε η ίδια. Η νομοθεσία λοιπόν λέει ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και να λένε την αλήθεια, να δημιουργούνται με πνεύμα κοινωνικής ευθύνης και να είναι σύμφωνες με τις αρχές του θεμιτού ανταγωνισμού, όπως είναι γενικά παραδεκτός στο εμπόριο. Όσον αφορά στην εφαρμογή των αρχών αυτών, η λειτουργία της αυτοδέσμευσης -δοκιμασμένη με επιτυχία σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου- προσφέρει στον καταναλωτή μια γρήγορη, ευέλικτη, ανέξοδη και αποτελεσματική λύση για την τήρηση της δεοντολογίας της επικοινωνίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Εκιντζόγλου Λεωνίδας
Uncontrolled Keywords: Διαφημίσεις(Δίκαιο και νομοθεσία), Κανόνες δεοντολογίας, Προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτή, Ελληνικός κώδικας διαφήμισης-επικοινωνία
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτές - Προστασία - Δίκαιο και νομοθεσία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 Jun 2015 10:08
Last Modified: 18 Jun 2015 10:08
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6260

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top