Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή, παραπλανητική διαφήμιση: παρουσίαση ΚΕ.Π.ΚΑ.

Μάντης, Θεόδωρος (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή, παραπλανητική διαφήμιση: παρουσίαση ΚΕ.Π.ΚΑ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D54_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (13MB)

Abstract

Η διαφήμιση στις μέρες μας έχει εξελιχθεί ή καλύτερα μετατραπεί σε προϊόν παραπληροφόρησης και παραπλάνησης των καταναλωτών -ενώ ο σκοπός της και ο ρόλος της είναι εντελώς διαφορετικός- με αποτέλεσμα πολλές φορές οι καταναλωτές είτε εν αγνοία τους είτε εξαιτίας της έλλειψης παιδείας να πέφτουν θύματα των εταιρειών που διαφημίζονται, με αντιδεοντολογικές μεθόδους. Τα παραδείγματα αυτά δεν είναι λίγα και σε καθημερινή βάση γίνονται καταγγελίες από καταναλωτές που νιώθουν ‘αδικημένοι’ και ‘εκτεθειμένοι’ απέναντι σε έναν αόρατο κίνδυνο. Παρόλα αυτά πολύ λίγοι καταφέρνουν να βρουν το δίκιο τους, αν και τα ποσοστά καθημερινά αλλάζουν, υπέρ των καταναλωτών. Πρέπει, σταδιακά, να γίνει βίωμα σε όλους τους καταναλωτές ότι έχουν δικαιώματα (τα οποία πρέπει να γνωρίζουν, αν θέλουν να είναι ενημερωμένοι και να ανήκουν στην κατηγορία των ενεργών καταναλωτών) και ότι υπάρχουν φορείς, στους οποίους μπορούν να απευθυνθούν. Η σωστή ενημέρωση θα αποτελέσει τον πιο σημαντικό παράγοντα, ώστε να μπορέσουν να διεκδικήσουν αυτά που αυτοδικαίως δικαιούνται.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μαρτζούκου Χαρίκλεια
Uncontrolled Keywords: Τηλεοπτική διαφήμιση, Παραπλάνηση κοινής γνώμης, Προστασία καταναλωτή, ΚΕ.Π.ΚΑ. (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτές - Προστασία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Jun 2015 07:37
Last Modified: 19 Sep 2016 10:18
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6240

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top