Τεχνικές στην προσωπική πώληση

Δήμου, Στέλλα (2003) Τεχνικές στην προσωπική πώληση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D49_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (22MB)

Abstract

Η προσωπική πώληση αποτελεί τον τελευταίο σημαντικό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Η προσωπική πώληση αναφέρεται στην προσωπική επικοινωνία των πληροφοριών, για να πεισθεί ο πιθανός πελάτης να αγοράσει ένα προϊόν, μια υπηρεσία, μια ιδέα ή κάτι άλλο που ικανοποιεί τις ατομικές του ανάγκες. Στο σημείο αυτό, ο πωλητής πρέπει να πείσει τον αγοραστή με λογικά και συναισθηματικά επιχειρήματα να αγοράσει το προϊόν, όχι γιατί το θέλει ο πωλητής αλλά ο ίδιος ο αγοραστής. Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί κάποιος να πείθει τους άλλους ανθρώπους να σκεφτούν, όπως θέλει ο ίδιος. Άλλο χαρακτηριστικό της προσωπικής πώλησης είναι η προσωπική επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ πωλητή και πελάτη. Όταν ο πωλητής διαπραγματεύεται με τον πελάτη, δημιουργείται ένα κανάλι επικοινωνίας, όπου ο καθένας μεταδίδει τα δικά του μηνύματα και λαμβάνει τα μηνύματα του άλλου. Το παιχνίδι της επικοινωνίας θα είναι πάντα ένα παιχνίδι για να έχει επιτυχία. Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί ότι η προσωπική πώληση είναι κάτι περισσότερο, μια πολύ πιο ευρεία έννοια. Η πώληση είναι τρόπος ζωής.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Χιωτίδης Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Πελάτες, Πωλητές
Subjects: Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Jun 2015 12:38
Last Modified: 17 Jun 2015 12:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6190

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top