Μπαφέρου, Ειρήνη (2003) Πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
| ![[img]](http://anaktisis.uowm.gr/style/images/fileicons/text.png) | Text D48_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (10MB) | 
Abstract
Την δύναμη της αναπτυγμένης τεχνολογικά διαφήμισης αναγνώρισαν οι πολιτικοί και εκμεταλλεύτηκαν απόλυτα τις δυνατότητες που τους προσέφερε. Δημιουργείται και αναπτύσσεται επομένως η Πολιτική Διαφήμιση που έφερε νέο ήθος πολιτικής, πιο ήρεμο και θετικό. Δηλαδή ο πολιτικός χρησιμοποιεί την Διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας για να μεταδώσει στον πολίτη τις απόψεις και ιδεολογίες του. Για το λόγο αυτό, δηλαδή επειδή η διαφήμιση χρησιμοποιείται ως μέσο επικοινωνίας πολλοί υποστηρίζουν Ότι η διαδικασία αυτή δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται ως Πολιτική Διαφήμιση αλλά να χαρακτηρίζεται με τον όρο Πολιτική Επικοινωνία. Σύμφωνα με τον I Μεταξά η « Πολιτική Επικοινωνία » μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο επικοινωνιακές σταθερές: 1) Την Τεχνική Επικοινωνιακή Δομή και 2) Την Επικοινωνιακή Δομή της Πολιτικής Γνώμης
| Item Type: | Thesis (BSc) | 
|---|---|
| Corporate Creators: | Τολιόπουλος Ευθύμιος | 
| Uncontrolled Keywords: | Πολιτική διαφήμιση, Πολιτικά κόμματα, Μέσα μαζικής ενημέρωσης | 
| Subjects: | Δ > Διαφήμιση Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα | 
| Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) | 
| Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης | 
| Date Deposited: | 17 Jun 2015 12:13 | 
| Last Modified: | 17 Jun 2015 12:13 | 
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6182 | 
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
|  | View Item | 


