Πολιτική διαφήμιση

Μπαφέρου, Ειρήνη (2003) Πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D48_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (10MB)

Abstract

Την δύναμη της αναπτυγμένης τεχνολογικά διαφήμισης αναγνώρισαν οι πολιτικοί και εκμεταλλεύτηκαν απόλυτα τις δυνατότητες που τους προσέφερε. Δημιουργείται και αναπτύσσεται επομένως η Πολιτική Διαφήμιση που έφερε νέο ήθος πολιτικής, πιο ήρεμο και θετικό. Δηλαδή ο πολιτικός χρησιμοποιεί την Διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας για να μεταδώσει στον πολίτη τις απόψεις και ιδεολογίες του. Για το λόγο αυτό, δηλαδή επειδή η διαφήμιση χρησιμοποιείται ως μέσο επικοινωνίας πολλοί υποστηρίζουν Ότι η διαδικασία αυτή δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται ως Πολιτική Διαφήμιση αλλά να χαρακτηρίζεται με τον όρο Πολιτική Επικοινωνία. Σύμφωνα με τον I Μεταξά η « Πολιτική Επικοινωνία » μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο επικοινωνιακές σταθερές: 1) Την Τεχνική Επικοινωνιακή Δομή και 2) Την Επικοινωνιακή Δομή της Πολιτικής Γνώμης

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τολιόπουλος Ευθύμιος
Uncontrolled Keywords: Πολιτική διαφήμιση, Πολιτικά κόμματα, Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Jun 2015 12:13
Last Modified: 17 Jun 2015 12:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6182

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top