Καλαϊτζίδου, Θεοφανή and Λιάτσου, Γεωργία (2002) Διοίκηση ολικής ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D45_2002.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (24MB) |
Abstract
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι το σύστημα διοίκησης με βάση το οποίο επιδιώκεται η μεγιστοποίηση της αξίας του παρεχόμενου προϊόντος όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από τον πελάτη με την πλήρη συμμετοχή όλων των εργαζομένων. Ένας άλλος κοινά αποδεκτός ορισμός είναι: ΔΟΠ είναι η φιλοσοφία και οι δραστηριότητες που αποσκοπούν στη συνεχή ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη, με ελαχιστοποίηση του κόστους και ενεργοποιώντας όλους τους εργαζόμενους στην επιχείρηση ή τον οργανισμό. Η ΔΟΠ στην εφαρμογή της περιλαμβάνει μια σειρά από δραστηριότητες και μεθόδους που αποσκοπούν στη δημιουργία μιας οργανωτικής «κουλτούρας» όπου όλοι οι εργαζόμενοι ενστερνίζονται τη νέα νοοτροπία και αναζητούν και επιτυγχάνουν τη συνεχή αύξηση της αξίας των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κογιάννης Ευριπίδης |
Uncontrolled Keywords: | Διαστάσεις ποιότητας, Διοίκηση και διαχείριση ποιότητας, Διασφάλιση ποιότητας, Πρότυπα και πιστοποιήσεις ποιότητας |
Subjects: | Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 17 Jun 2015 10:32 |
Last Modified: | 12 Jul 2016 06:47 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6155 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |