Αλεξόπουλος, Αχιλλέας (2008) Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L77_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (20MB) |
Abstract
Η περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας είναι μια εξαιρετικά πολυπρόσωπη περιοχή. Είναι σίγουρο ότι χρειάζονται πολύ περισσότερες από μια επισκέψεις για να μπορείς να πεις ότι γνωρίζεις καλά κάποιο από αυτά τα πρόσωπα της. Για το λόγο αυτό, οι επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά στην περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, τις περισσότερες φορές επιστρέφουν για να ξαναζήσουν, ότι τους εντυπωσίασε ή για να εξερευνήσουν όσα δεν μπόρεσαν τις προηγούμενες φορές. Σε αυτό που οι περισσότεροι συμφωνούν, είναι ότι φεύγοντας ανεξάρτητα από το πόσες φορές έχουν επισκεφτεί τον τόπο, παρόλο που η περιοχή είναι σχετικά μικρή σε έκταση, πάντα έχεις την αίσθηση ότι ένα κομμάτι της το έχεις χάσει και γιαυτό υπάρχει πάντα ένας λόγος να επιστρέφεις ξανά και εννοούμε κυρίως τους χειμερινούς επισκέπτες. Τα ταξίδια αναχώρησης από την περιοχή είναι πάντα ταξίδια προγραμματισμού της επιστροφής σε αυτήν. Η περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, σε σχέση με άλλες περιοχές της Ελλάδας που είναι άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, υστερεί αλλά υπάρχουν και κάποια στοιχεία που υπερτερεί. Σε αυτά τα στοιχεία έχουμε αναφερθεί στα πιο πάνω κεφάλαια αναλυτικότερα όπως και σε πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα για το μάρκετινγκ και τον τουρισμό γενικότερα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ασβεστά Στυλιανή |
Uncontrolled Keywords: | Δυτική Μακεδονία, Τουριστική ανάπτυξη Δ. Μακεδονίας, Τουριστικό προϊόν, Προστατευόμενες περιοχές |
Subjects: | Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 17 Jun 2015 08:19 |
Last Modified: | 17 Jun 2015 08:19 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6123 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |