Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα

Ακριβού, Παναγιώτα and Καραβούλιας, Χαράλαμπος (2003) Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D40_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (16MB)

Abstract

Η ανάπτυξη του Τουριστικού Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα ο συντελεστής διαφήμιση, είναι ένας τομέας που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια σε όλες τις αναπτυσσόμενες και ανεπτυγμένες χώρες. Στην Ελλάδα είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται σιγά σιγά και διδάσκεται η σπουδαιότητα και η λειτουργικότητά του σε όλες τις πτυχές. Η τουριστική διαφήμιση μπορεί να αποτελέσει τον βασικό συντελεστή στην ανάπτυξη του τουρισμού της χώρας μας, καθώς ο στόχος της είναι η χάραξη και προβολή κάθε τουριστικού προϊόντος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ανδρονικίδης Χαράλαμπος
Uncontrolled Keywords: Τουριστική διαφήμιση, Διαφημιστική καμπάνια, Διαφημιστικά μέσα
Subjects: Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Jun 2015 07:35
Last Modified: 18 Jun 2015 06:11
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6113

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top