Η διαφήμιση στην εποχή του διαδικτύου: ευκαιρίες, δυνατότητες, προοπτικές

Τσάπας, Χαράλαμπος (2008) Η διαφήμιση στην εποχή του διαδικτύου: ευκαιρίες, δυνατότητες, προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR81_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (917kB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή ασχολειται με την διαφήμιση στο διαδίκτυο, το κατά πολλούς σημαντικότερο μέσο επικοινωνίας της χιλιετίας. Γίνεται αναφορά τόσο στην νέα τάξη πραγμάτων, την ψηφιακή εποχή, και τις αλλαγές που συντελούνται στον τομέα του εμπορίου ενώ γίνεται εκτενής αναφορά στο διαδίκτυο ως μέσο και τις διαστάσεις του. Τονίζονται τα θετικά στοιχεία της διαφήμισης στο διαδίκτυο, τα μειονεκτήματα, πιθανές ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν και προοπτικές της μέσα από την εκμετάλλευση του διαδικτύου, ενώ παράλληλα αναδεικνύονται και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται τόσο για την μέτρηση της όσο και για την επιτυχία της. Μέσω της πτυχιακής επιδιώκεται να αναδειχθούν τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από την υιοθέτησή της τόσο εταιρίες και ιδιώτες όσο και οι χρήστες-καταναλωτές. Σε δεύτερη φάση τονίζεται η χρησιμότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσα από την εμπορική διάσταση δυο δικτυακών τόπων. Συγκεκριμένα αναλύονται οι διαφορετικοί και εξίσου επιτυχημένοι τρόποι διαφήμισης που έχουν επιλέξει οι μηχανές αναζήτησης Yahoo και Google για την προώθηση εταιρειών και ιδιωτών μέσα από τα δικτυακά τους κανάλια.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βασιλειάδου Όλγα
Uncontrolled Keywords: Τρόποι διαφήμισης, Διαδικτυακά κανάλια, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Πλεονεκτήματα της διαφήμισης μέσω διαδικτύου
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 17 Jun 2015 08:40
Last Modified: 17 Jun 2015 08:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6091

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top