Ζαχαρούδη, Ελένη and Τσακίρης, Παναγιώτης (2013) Ο ρόλος της διαφήμισης στην οικονομία. Σχέση μεταξύ διαφημίσεων και δημοσίων σχέσεων. Αξιοποίηση των διαφημιστικών μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L128_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλύσουμε την έννοια και τη σημασία της διαφήμισης, τα μέσα και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί, την επίδρασή της στην καταναλωτική συμπεριφορά του ατόμου, τα πρότυπα και στερεότυπα που δημιουργεί, αλλά και στις διαφορές της διαφήμισης με τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα γίνει μία σύντομη ιστορική αναδρομή ενώ ταυτόχρονα θα παρατεθούν κάποιες βασικές έννοιες και ορισμοί της διαφήμισης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα γίνει μία οικονομική ανάλυση της διαφήμισης και της επίδοσής της στην οικονομία. Το τρίτο κεφάλαιο, πραγματεύεται την κοινωνική επίδραση της διαφήμισης, όσον αφορά τη δημιουργία προτύπων και στερεοτύπων και της επίδρασής της στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται τα μέσα με τα οποία γίνεται η διαφήμιση καθώς και η αξιοποίησή τους για τη δημιουργία της διαφημιστικής καμπάνιας. Στο πέμπτο κεφάλαιο, προσπαθούμε να αναδείξουμε τη σχέση των δημοσίων σχέσεων με τη διαφήμιση και κυρίως να καταστήσουμε σαφή την διαφορά των δύο εννοιών. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα από την ανάλυση της παρούσας πτυχιακής.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ζιώγας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση και ψυχολογία, Διαφημιστικά μέσα |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 16 Jun 2015 12:27 |
Last Modified: | 09 Jul 2020 06:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6044 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |