Η εφαρμογή της έρευνας αγοράς στο βιομηχανικό μάρκετινγκ

Ρίτσος, Μιχαήλ (2002) Η εφαρμογή της έρευνας αγοράς στο βιομηχανικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D28_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (14MB)

Abstract

Το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ αποτελεί μία σύγχρονη και κατά μία έννοια, εξελισσόμενη ακόμα «επιστήμη», η οποία όμως με την εμφάνισή της έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην οικονομική, διοικητική και κοινωνική διάσταση των επιχειρήσεων που ασχολούνται με την παραγωγή προϊόντων που θα αποτελέσουν τους κρίκους της αλυσίδας παραγωγής καταναλωτικοί προϊόντων. Η εφαρμογή του διέπεται από αρχές και κανόνες που προσδίδουν ένα διαφορετικό χαρακτήρα στην επιχείρηση, όπου η συμπεριφορά και οι λειτουργίες της δεν καθορίζονται πλέον από την «προσωπική διάθεση» του επιχειρηματία, και φυσικά αυτό έχει σαν συνέπεια την καλύτερη προβολή της επιχείρησης και των προϊόντων της. Αναντίρρητα το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο, η ανάλυση του οποίου έχει επιχειρηθεί στην παρούσα εργασία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ζιώγας Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Βιομηχανική αγορά, Παραγωγή και ζήτηση, Στρατηγικό μάρκετινγκ
Subjects: Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Ε > Έρευνα αγοράς
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jun 2015 13:38
Last Modified: 28 Sep 2016 11:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5936

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top