Δημητριάδη, Παρασκευή (2005) Πρόγραμμα διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR103_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (27MB) |
Abstract
Η διαφήμιση είναι τόσο παλιά όσο και ο ανθρώπινος πολιτισμός και χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες ως μέσο επικοινωνίας της ανάγκης για αγορά και πώληση αγαθών. Χρησιμοποιήθηκε ακόμη και για το δουλεμπόριο στα αρχαία χρόνια. Η διαφήμιση αντικατοπτρίζει πάντα τα σημεία των καιρών και κατά συνέπεια πρόκειται για μία διαρκώς μεταβαλλόμενη διεργασία που αντιπροσωπεύει νέα προϊόντα, υπηρεσίες, προσφορά, και ζήτηση, σε συνδιασμό πάντα με τα νέα μέσα και τις τεχνικές επικοινωνίας που υποβοηθούν τις δραστηριότητες της ανταλλαγής. Η διαφήμιση τείνει να αντιπροσωπεύει την οικονομική πρόοδο μιας κοινωνίας και, με αυτή την έννοια, κυμαίνεται από τις περίπλοκες καταστάσεις που επικρατούν στον κόσμο των βιομηχανικών χωρών μέχρι τους νέους τρόπους ζωής των αναπτυσσόμενων εθνών. Η ευημερία μιας χώρας φαίνεται από την έκταση της διαφήμισης
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τολιόπουλος Ευθύμιος |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Διαφημιστικό πρόγραμμα, Σχεδιαση διαφήμισης |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Jun 2015 08:11 |
Last Modified: | 14 Jun 2015 08:11 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5827 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |