Διαφήμιση στο διαδίκτυο e-marketing

Κοχλιαρίδης, Παύλος (2013) Διαφήμιση στο διαδίκτυο e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap50_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (715kB)

Abstract

Η τεχνολογία τροφίμων είναι η εφαρμογή όλων των τεχνικών για την μεταποίηση όλων εκείνων των τροφών και διατροφικών υλικών σε ασφαλή ,νόστιμα, ποιοτικά, θρεπτικά και ελκυστικά προϊόντα διατροφής .Οι επιταγές των νέων καιρών και η αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας αναγκάζει την όποια επιχείρηση ασχολείται με τον κλάδο της παράγωγης και μεταποίησης τροφίμων να ακλουθεί τεχνικές προώθησης προϊόντων οι οποίες να είναι συμβατές με την εποχή. Το διαδίκτυο μας έχει κατακλύσει με τον τεράστιο όγκο πληροφοριών που μας παρέχει και ταυτόχρονα ενημερώνει τον καταναλωτή πολύπλευρα και αρκετά πιο ολοκληρωμένα σε σχέση με άλλες μεθόδους διαφήμισης πέρα από την διαδικτυακή . Η πτυχιακή εργασία μου κινήθηκε πάνω σε αυτό το πλαίσιο το οποίο και θεωρώ σύγχρονο, ενδιαφέρων και άξιο για επιπλέον έρευνα. Είμαι πεπεισμένος ότι τα θέματα που θίγονται θα κινήσουν το ενδιαφέρον του αναγνώστη και θα δημιουργήσουν συνθήκες για επιπλέον έρευνα και μια πιο αναλυτική οπτική στο λιγότερο προσδιορισμένο και αναλυμένο κομμάτι , του κλάδου της εμπορίας και ποιοτικού έλεγχου των αγροτικών προϊόντων, αυτό της διαδικτυακής διαφήμισης. Η εργασία χωρίζεται σε έξι επιμέρους κεφάλαια τα οποία θίγουν πολύπλευρα το e-marketing στα πλαίσια του κλάδου της τεχνολογίας τροφίμων. Ξεκινώντας από το γενικό οδεύουμε προς το ειδικό στα του διαδικτύου με μια αναφορά στη ανάπτυξη του διαδικτύου στην Ελλάδα, στην συνεχεία αναφερόμαστε στην διαφήμιση και στις μηχανές αναζήτησης και το πώς μπορούν να φάνουν χρήσιμες αμφίπλευρα και στον παράγωγο και στον καταναλωτή ,συνεχίζουμε με το marketing και καταλήγουμε στα διαδικτυακά καταστήματα. Η εργασία αυτή με βοήθησε στην κατανόηση της σύγχρονης επιχειρηματικότητας και της σύνδεσης αυτής με τον κλάδο της τεχνολογίας τροφίμων.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Internet, Διαδικτυακή διαφήμιση, Μηχανές αναζήτησης, Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό κατάστημα
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 11 Mar 2015 14:14
Last Modified: 16 Mar 2015 08:58
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/580

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top