Ζαχαρού, Αικατερίνη (2006) Σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L101_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (12MB) |
Abstract
Το Μάρκετινγκ σαν συναλλαγματική δραστηριότητα περιλαμβάνει όλες τις συστηματικές και προγραμματισμένες ενέργειες ατόμων ή ομάδων, που αποσκοπούν στην προσαρμογή των προσφερόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών στη ζήτηση. Η προσαρμογή αυτή συντελείται μέσω της μελέτης των αναγκών και εκείνων των ιδιαίτερων επιθυμιών των πελατών, που μπορούν να μεταφραστούν σε ζήτηση. Το σύγχρονο Μάρκετινγκ έκανε την εμφάνισή του στην Ελληνική αγορά στα μέσα της δεκαετίας του '60,όταν οι κοινωνικοοικονομικές αλλαγές άρχισαν να προχωρούν με άλματα, οι βασικές ανάγκες των καταναλωτών είχαν ικανοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, ο ανταγωνισμός οξύνθηκε και οι αγορές στένεψαν, άρχισε, και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με συνεχώς εντεινόμενο ρυθμό, η στροφή του ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων προς το Μάρκετινγκ. Το κέντρο βάρους στις επιχειρήσεις μετατοπίστηκε από πλευρά της ζήτησης, δηλαδή από τον τομέα της παραγωγής στον τομέα της διάθεσης των παραγόμενων προϊόντων. Οι επιχειρήσεις αυτές χρησιμοποίησαν κατά κόρον τις μεθόδους και τεχνικές του σύγχρονου Μάρκετινγκ για να διεισδύσουν και να εδραιώσουν τη θέση τους στην Ελληνική αγορά. Το βασικό πρόβλημα των επιχειρήσεων δεν είναι πια πώς θα παράγουν τα προϊόντα τους, αλλά πού και πώς θα τα διαθέσουν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καλογερίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Τραπεζικό μάρκετινγκ, Internet banking, Ηλεκτρονικό εμπόριο, e-επιχειρείν |
Subjects: | Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Τ > Τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Jun 2015 06:15 |
Last Modified: | 27 Oct 2016 07:43 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5795 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |