Τσολακόπουλος, Χρυσόστομος (2011) Σύγχρονα συστήματα έναυσης βενζινοκινητήρων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
M57_2011.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (14MB) |
Abstract
Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων συστημάτων ανάφλεξης βενζινοκινητήρων. Ο σκοπός του συστήματος ανάφλεξης είναι να δημιουργεί υψηλή τάση (με την ανάλογη ισχύ), την οποία να διοχετεύει στα ηλεκτρόδια (στους ακροδέκτες) των αναφλεκτήρων (μπουζί). Τα μπουζί βρίσκονται στο θάλαμο καύσης του κυλίνδρου της μηχανής και απέχουν τόσο μεταξύ τους, τα ηλεκτρόδια, (δστε να προκαλείται ηλεκτρική εκκένωση και να δημιουργείται σπινθήρας, που αναφλέγει το μίγμα καυσίμου αέρα, κατά το χρόνο λίγο πριν το τέλος της φάσης της συμπίεσης, με καθορισμένη προπορεία (αβανς). Στη συνέχεια, να έχουμε, τελικά, την καύση του μίγματος και την παραγωγή έργου, κατά τη φάση της εκτόνωσης, που μεταβιβάζεται στο στροφαλοφόρο άξονα της μηχανής και δίνει κίνηση στον εκκεντροφόρο άξονα (με διπλάσιες στροφές), λειτουργεί ο κινητήρας και κινεί το όχημα, κατά βούληση, μέσο) του κιβωτίου ταχυτήτων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παππάς Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Συμβατική ανάφλεξη, Ηλεκτρονική ανάφλεξη, Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών αναφλέξεων |
Subjects: | Κ > Κινητήρες |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jun 2015 11:08 |
Last Modified: | 12 Jun 2015 11:08 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5740 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |