Γεωτεχνική μελέτη οδοποιίας = Geotechnical study of road construction

Ξανθόπουλος, Νικόλαος and Δημητριάδης, Γεώργιος (2008) Γεωτεχνική μελέτη οδοποιίας = Geotechnical study of road construction. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GE51_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (17MB)

Abstract

Αντικείμενο της μελέτης είναι η αξιολόγηση των γεωτεχνικών συνθηκών, στις θέσεις των γεωτρήσεων και φρεάτων που επιβλέψαμε στα πλαίσια της παροχής υπηρεσιών Συμβούλου. Αξιολογούνται συνολικά 9 γεωτρήσεις και 20 φρέατα. ε αντιπροσωπευτικά δείγματα των γεωτρήσεων εκτελέσθηκαν εργαστηριακές δοκιμές κατάταξης και αντοχής προκειμένου να διερευνηθούν επαρκώς οι φυσικές και μηχανικές ιδιότητες των γεωτεχνικών σχηματισμών που συναντώνται στο υπέδαφος. Τα εδαφικά δείγματα, αδιατάρακτα και διαταραγμένα, υποβλήθηκαν σε δοκιμές κατάταξης, ήτοι κοκκομετρική ανάλυση, προσδιορισμό φυσικής υγρασίας, προσδιορισμό ορίων Atterberg, προσδιορισμό ειδικού βάρους και οργανικών. Αντιπροσωπευτικά δείγματα υποβλήθηκαν, επιπλέον των δοκιμών κατάταξης, σε δοκιμές ανεμπόδιστης θλίψης, δοκιμές ταχείας και βραδείας διάτμησης (UU και CU αντίστοιχα), δοκιμές τριαξονικής θλίψης με και χωρίς μέτρηση της πίεσης των πόρων (CUPP και UU αντίστοιχα) και σε δοκιμές συμπιεστότητας. Τα δείγματα βραχωδών σχηματισμών υποβλήθηκαν σε δοκιμές μονοαξονικής θλίψηςκαι δοκιμές σημειακής φόρτισης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βρόντζος Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Γεωτρήσεις συνθήκες, Γεωτρήσεις, Φρεάτια,
Subjects: Γ > Γεωτρήσεις
Ο > Οδοποιία
Σ > Σήραγγες
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Μηχανικών Γεωτεχνολογίας Περιβάλλοντος ΤΕ (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 12 Jun 2015 18:27
Last Modified: 12 Jun 2015 18:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5727

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top