Δημόσιες σχέσεις σε τουριστικές επιχειρήσεις

Καμπισιούλη, Χρυσάνθη (2004) Δημόσιες σχέσεις σε τουριστικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D11_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (12MB)

Abstract

Κατά τα περασμένα έτη, η ελληνική οικονομία παρουσίασε σταθερή πρόοδο. Στο επίπεδο της συνολικής οικονομικής δραστηριότητας έγιναν σημαντικά βήματα προς την μακροοικονομική σταθεροποίηση, το δραστικό περιορισμό του πληθωρισμού και την δημιουργία μιας πιο ευνοϊκής ατμόσφαιρας εμπιστοσύνης στις προοπτικές της οικονομίας, πράγμα που έχει βελτιώσει το ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον. Παρά αυτές τις θετικές εξελίξεις, η παραγωγικότητα της εργασίας των Τουριστικών Επιχειρήσεων παραμένει ακόμα κάτω από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η ελληνική οικονομία παραμένει προσανατολισμένη σε δραστηριότητες χαμηλής προστιθέμενης αξίας, στις οποίες η ποιότητα, ο σχεδιασμός, η καινοτομία και το επίπεδο εξειδίκευσης προϊόντων (αγαθά και υπηρεσίες) είναι χαμηλά. Στην πραγματικότητα, η συνολική εικόνα του ελληνικού τουριστικού συστήματος χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από «δυαδικότητα». Από τη μια υπάρχει ένας αριθμός τουριστικών επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στην προσπάθεια τους να ανταποκριθούν στις νέες δυσκολίες και προκλήσεις. Μια άλλη ομάδα Τουριστικών Επιχειρήσεων από την άλλη, δείχνει ένα υψηλό βαθμό προσαρμοστικότητας και καθαρά σημάδια δυναμικής δραστηριοποίησης στις αυξανόμενα ευνοϊκές συνθήκες της νέας αγοράς, λόγο της χρήσης σε εργασιακές θέσεις ατόμων με σπουδές και γνώσεις πάνω στις τεχνικές των Δημοσίων Σχέσεων στις Τουριστικές Επιχειρήσεις. Η μεγάλη πρόκληση κατά τα επόμενα χρόνια θα είναι η ενίσχυση του δυναμικού τμήματος του παραγωγικού συστήματος με τον εμπλουτισμό του με νέα μέλη, με επιστημονική γνώση των μεθόδων των Δημοσίων Σχέσεων και την εφαρμογή τους στις τουριστικές επιχειρήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ανδρονικίδης Χαράλαμπος
Uncontrolled Keywords: Επικοινωνιακές τεχνικές, Τουριστικές επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Τ > Τουρισμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Jun 2015 08:46
Last Modified: 18 Jun 2015 06:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5689

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top