Σύστημα ελέγχου ποιότητας - διαδικασία πιστοποίησης μεταλλευτικής εταιρίας με το σύστημα ελέγχου ποιότητας ISO 9000

Ταμτελέν, Αναστασία (2004) Σύστημα ελέγχου ποιότητας - διαδικασία πιστοποίησης μεταλλευτικής εταιρίας με το σύστημα ελέγχου ποιότητας ISO 9000. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GE25_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (15MB)

Abstract

Η επιβίωση μιας επιχείρησης σε ενα τοσο ανταγωνιστικό περιβάλλον εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας από αυτούς είναι η ευελιξία της έτσι ώστε να καλύπτει τις εκάστοτε ανάγκες της αγοράς. Επίσης, η ικανοποιητική απόδοση, η παραγωγή υψηλών ποιοτικά προϊόντων, ανάλογα πάντα με τις απαιτήσεις του πελάτη και το χαμηλό κόστος παραγωγής και διάθεσης των προϊόντων της είναι κάποιοι ακόμη παράγοντες. Τέλος, η λειτουργικότητα της οργανωτικής δομής της επιχείρησης, η ικανότητα προσέλκυσης νέων πελατών, και η διατήρηση των παλιών. Όλοι οι παράγοντες αυτοί εμπεριέχονται και επηρεάζονται από την «ποιότητα» της επιχείρησης. Η ποιότητα λοιπόν, δεν αναφέρεται μόνο στο προϊόν της επιχείρησης, αλλά σε κάθε διαδικασία που γίνεται σε αυτή, ακόμα και στις διαδικασίες που δεν εμπλέκονται άμεσα στην παραγωγή του. Αυτό συμβαίνει γιατί το πλεονέκτημα της επιχείρησης σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις του ίδιου κλάδου δεν προέρχεται μόνο από τα προτερήματα του προϊόντος που παράγεται, αλλά και από την ικανοποίηση και την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες της επιχείρησης σε κάθε στάδιο. Δηλαδή από την καλή συνεργασία μεταξύ πελάτη και επιχείρησης και από τον βαθμό ικανοποίησης του πελάτη κρίνεται η ποιότητα της επιχείρησης και συνεπώς η βιωσιμότητά της. Εξάλλου, όπως προκύπτει από στατιστικές, ένας δυσαρεστημένοςπελάτης αντιστοιχεί σε τρεις ικανοποιημένους. Έτσι για κάθε δυσαρεστημένο πελάτη η επιχείρηση πρέπει να προσελκύσει άλλους τρεις, για να αντισταθμίσει τις αρνητικές συνέπειες του πρώτου. Καταλήγουμε δηλαδή στο συμπέρασμα ότι η ποιότητα είναι σημαντική όχι μόνο για τον πελάτη, αλλά και για την επιχείρηση, ακόμα και για τους εργαζόμενους σε αυτήν. Τέλος, η επιχείρηση έχει ανάγκη από την ποιότητα σε κάθε τομέα της γιατί την απαιτούν οι πελάτες, την χρειάζονται οι εργαζόμενοί της και γιατί από αυτήν εξαρτάται η επιβίωσή της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραμάρκος Νέστορας
Uncontrolled Keywords: Σύστημα ελέγχου ποιότητας, ISO 9000, Διαδικασία πιστοποίησης,
Subjects: Ε > Εταιρείες
I > ISO 9000 Series Standards-Ελλάδα
Π > Ποιοτικός έλεγχος
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Μηχανικών Γεωτεχνολογίας Περιβάλλοντος ΤΕ (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 10 Jun 2015 12:50
Last Modified: 10 Jun 2015 12:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5565

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top