Γιαννούλα, Αγγελική (2007) Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR17_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (6MB) |
Abstract
Η δομή της εργασίας επιτρέπει μία ολοκληρωμένη προσέγγιση του τραπεζικού Marketing και ιδιαίτερα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Αρχικά, διαπραγματεύονται βασικές έννοιες Marketing καθώς και του τραπεζικού συστήματος, απαραίτητες για θέματα που αναπτύσσονται στη συνέχεια. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος εξαιτίας του οξύτατου ανταγωνισμού που επικρατεί στον τομέα αυτό. Το κύριο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας περιγράφει τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών γενικά και κατ' επέκταση των τραπεζικών υπηρεσιών με την εφαρμογή των αρχών Marketing, από τότε που υπάρχουν οι τράπεζες μέχρι σήμερα. Τέλος, ένα επίσης μεγάλο μέρος της εργασίας αναφέρεται στην σπουδαιότητα του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα σε συνδυασμό με την παροχή των τραπεζικών υπηρεσιών και την χρήση τεχνικών πωλήσεων. και πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται το σωστό μοντέλο επαφής Marketer και πελάτη, που δίνει λύσεις στα προβλήματα που επικρατούν όσον αναφορά την λειτουργία των τραπεζών και των υπηρεσιών που προσφέρουν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παυλίδης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Τραπεζικό μάρκετινγκ, Τραπεζικά προϊόντα |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Τ > Τραπεζική διοίκηση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 10 Jun 2015 07:01 |
Last Modified: | 26 Oct 2016 10:09 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5510 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |